WELCOME: New Friends
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions
orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i
complexitat de les expressions utilitzades:
-
Repassant el llenguatge de
nivells anteriors.
- Presentant-se a sí mateix i donant
informació personal.
- Presentant
i descrivint a altres persones.
- Descrivint
llocs i què s’hi pot fer.
- Formulant i contestant preguntes
sobre els animals.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder
entendre textos orals de complexitat creixent:
- Descripcions de persones i llocs.
- Informació personal.
- Un diàleg en una botiga d’animals.
c) Llegir i comprendre
§ Lectura de diàlegs i de textos, desenvolupant la comprensió genera
la i nformación específica:
- Poder llegir i comprendre
informació personal.
- Poder llegir i comprendre
preguntes sobre llocs.
d) Escriure
§ Escriptura de frases, treballant l’ortografia i l’ordre de les paraules al mateix temps que fan producció escrita guiada de textos senzills amb intencions comunicatives diverses:
- Poder escriure correctament els mesos i els llocs d’interès d’un poble.
- Poder utilitzar les majúscules correctament.
- Poder escriure respostes curtes a preguntes sobre informació personal.
- Poder descriure el poble/ciutat on viuen.
§ Escriptura de frases, treballant l’ortografia i l’ordre de les paraules al mateix temps que fan producció escrita guiada de textos senzills amb intencions comunicatives diverses:
- Poder escriure correctament els mesos i els llocs d’interès d’un poble.
- Poder utilitzar les majúscules correctament.
- Poder escriure respostes curtes a preguntes sobre informació personal.
- Poder descriure el poble/ciutat on viuen.
UNITAT 1: At home
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions utilitzades.
- Presentant-se.
- Donant informació personal sobre rutines diàries i familiars.
- Parlant de les pertinences.
- Formulant i responent preguntes sobre relacions familiars.
- Formulant i responent preguntes sobre països.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals de complexitat progressiva:
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions utilitzades.
- Presentant-se.
- Donant informació personal sobre rutines diàries i familiars.
- Parlant de les pertinences.
- Formulant i responent preguntes sobre relacions familiars.
- Formulant i responent preguntes sobre països.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals de complexitat progressiva:
- Un diàleg sobre rutines diàries.
- Preguntes sobre països.
- Una història amb recolzament visual.
c) Llegir i comprendre
§ Lectura de diàlegs i textos, desenvolupant la comprensió general i la informació específica:
- Poder llegir i comprendre informació personal (sobre rutines familiars) i diferents llocs del món.
- Poder llegir i comprendre una història amb vinyetes.
- Poder llegir i comprendre la descripció d’una persona.
d) Escriure
§ Escriptura de frases, treballant l’ortografia i l’ordre de les paraules igualment com la producció escrita guiada de textos senzills amb intencions comunicatives diverses:
- Poder escriure verbs sobre rutines diàries.
- Poder completar frases amb informació personal sobre rutines i família.
- Poder descriure’s i presentar-se.
§ Escriptura de frases, treballant l’ortografia i l’ordre de les paraules igualment com la producció escrita guiada de textos senzills amb intencions comunicatives diverses:
- Poder escriure verbs sobre rutines diàries.
- Poder completar frases amb informació personal sobre rutines i família.
- Poder descriure’s i presentar-se.
UNITAT 2: At the fair
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions utilitzades.
- Parlant sobre el que ens agrada i no ens agrada.
- Formulant i responent preguntes sobre els gustos de la gent.
- Parlant sobre activitats de temps lliure.
- Parlant sobre esdeveniments especials i sobre quan comencen i acaben; dient la hora.
- Formulant i responent a preguntes sobre concerts i instruments musicals.
- Descrivint els gustos d’un amic.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals de complexitat creixent:
- Entendre a persones que parlen de hobbies i d’activitats de temps lliure.
- Entendre informació concreta sobre un fet.
- Una història amb recolzament visual
c) Llegir i comprendre
§ Lectura de diàlegs i textos, desenvolupant la comprensió general i la informació específica:
- Poder llegir i comprendre informació personal sobre gustos i activitats de temps lliure.
- Poder llegir i comprendre una història amb vinyetes.
- Poder llegir i comprendre un text sobre la descripció d’una persona.
d) Escriure
§ Escriptura de frases, treballant l’ortografia i l‘ordre de les paraules així com la producció escrita guiada de textos senzills amb intencions comunicatives diverses:
- Poder escriure frases sobre activitats de temps lliure.
- Poder escriure l’hora
- Un e-mail descrivint a un amic.
§ Escriptura de frases, treballant l’ortografia i l‘ordre de les paraules així com la producció escrita guiada de textos senzills amb intencions comunicatives diverses:
- Poder escriure frases sobre activitats de temps lliure.
- Poder escriure l’hora
- Un e-mail descrivint a un amic.
UNITAT 3: In the country
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions utilitzades.
- Descrivint un lloc i expressant-ne l’opinió.
- Dient on són les coses.
- Formulant preguntes i respostes sobre animals i formulant comparacions.
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions utilitzades.
- Descrivint un lloc i expressant-ne l’opinió.
- Dient on són les coses.
- Formulant preguntes i respostes sobre animals i formulant comparacions.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals de complexitat creixent
- La descripció d’un lloc.
- Un diàleg sobre on són les coses.
- Una història amb recolzament visual.
§ Poder entendre textos orals de complexitat creixent
- La descripció d’un lloc.
- Un diàleg sobre on són les coses.
- Una història amb recolzament visual.
c) Llegir i comprendre
§ Lectura de diàlegs i textos, desenvolupant la comprensió general i la informació específica:
§ Lectura de diàlegs i textos, desenvolupant la comprensió general i la informació específica:
- Poder llegir i comprendre una història amb vinyetes.
- Poder llegir i comprendre informació sobre la descripció d’un lloc.
- Poder llegir i comprendre una comparació entre dues mascotes.
d) Escriure
§ Escriptura de frases, treballant l’ortografia i l’ordre de les paraules i també la producció escrita guiada de textos senzills amb intencions comunicatives diverses:
- Poder escriure vocabulari i adjectius descriptius.
- Poder escriure frases per descriure on són les coses.
- Poder escriure frases amb comparacions entre dues coses.
- Poder escriure la forma comparativa entre dos adjectius curts.
§ Escriptura de frases, treballant l’ortografia i l’ordre de les paraules i també la producció escrita guiada de textos senzills amb intencions comunicatives diverses:
- Poder escriure vocabulari i adjectius descriptius.
- Poder escriure frases per descriure on són les coses.
- Poder escriure frases amb comparacions entre dues coses.
- Poder escriure la forma comparativa entre dos adjectius curts.
UNITAT 4: At the sports centre
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals i en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions utilitzades.
- Parlant sobre els esports.
- Formulant i contestant preguntes sobre el què està fent la gent.
- Descriure destreses, dient el que cada un sap fer.
- Descrivint esports.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals de complexitat creixent:
- Descripcions del què està fent la gent.
- Un diàleg sobre el que se està fent.
- Una cançó.
- Una història amb recolzament visual.
c) Llegir i comprendre
§ Lectura de diàlegs i textos, desenvolupant la comprensió general i la informació específica:
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals i en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions utilitzades.
- Parlant sobre els esports.
- Formulant i contestant preguntes sobre el què està fent la gent.
- Descriure destreses, dient el que cada un sap fer.
- Descrivint esports.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals de complexitat creixent:
- Descripcions del què està fent la gent.
- Un diàleg sobre el que se està fent.
- Una cançó.
- Una història amb recolzament visual.
c) Llegir i comprendre
§ Lectura de diàlegs i textos, desenvolupant la comprensió general i la informació específica:
- Poder llegir i comprendre frases sobre destreses i descripcions dels esports que la gent practica.
- Llegir i comprendre una història amb vinyetes i una descripció d’esports, i extreure informació específica.
d) Escriure
§ Escriptura de frases, treballant l’ortografia i l’ordre de les paraules així com la producció escrita guiada de textos senzills amb intencions comunicatives diverses:
- Poder escriure vocabulari sobre esports i verbs d’acció
- Poder escriure frases sobre els esports que està practicant la gent.
UNITAT 5: At school
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions utilitzades.
- Descrivint com és la gent ara i abans.
- Tasques d’ interacció: retallables, jocs, etc.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals de complexitat creixent
- Diàlegs sobre com és i era la gent d’abans.
- Preguntes i respostes sobre on eren les coses i la gent fent servir el passat.
- Una història amb recolzament visual
c) Llegir i comprendre
§ Lectura de diàlegs i textos, desenvolupant la comprensió general i la informació específica:
- Poder llegir i entendre descripcions sobre com era la gent.
- Poder llegir i comprendre frases senzilles sobre on eren les coses .
- Poder llegir i comprendre la descripció d’una foto
d) Escriure
§ Escriptura de frases, treballant l’ortografia i l’ordre de les paraules així com la producció escrita guiada de textos senzills amb intencions comunicatives diverses:
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions utilitzades.
- Descrivint com és la gent ara i abans.
- Tasques d’ interacció: retallables, jocs, etc.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals de complexitat creixent
- Diàlegs sobre com és i era la gent d’abans.
- Preguntes i respostes sobre on eren les coses i la gent fent servir el passat.
- Una història amb recolzament visual
c) Llegir i comprendre
§ Lectura de diàlegs i textos, desenvolupant la comprensió general i la informació específica:
- Poder llegir i entendre descripcions sobre com era la gent.
- Poder llegir i comprendre frases senzilles sobre on eren les coses .
- Poder llegir i comprendre la descripció d’una foto
d) Escriure
§ Escriptura de frases, treballant l’ortografia i l’ordre de les paraules així com la producció escrita guiada de textos senzills amb intencions comunicatives diverses:
- Poder escriure adjectius per descriure la personalitat.
- Poder escriure frases per descriure com és i com era la gent.
- Poder escriure preguntes sobre on era la gent.
UNITAT 6: At the museum
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions utilitzades.
- Parlant de com vivia i que feia la gent abans.
- Descrivint un monument històric.
- Tasques d’interacció: retallables, jocs, etc.
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions utilitzades.
- Parlant de com vivia i que feia la gent abans.
- Descrivint un monument històric.
- Tasques d’interacció: retallables, jocs, etc.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals de complexitat progressiva:
- Parlant sobre el passat.
- Preguntes i respostes sobre el passat.
- Una cançó.
- Una història amb recolzament visual.
c) Llegir i comprendre
§ Lectura de diàlegs i textos, desenvolupant la comprensió general i la informació específica:
- Poder llegir i comprendre frases i textos sobre el passat.
- Poder llegir i comprendre una història amb vinyetes.
- Poder llegir i comprendre textos històrics fàctics i de monuments històrics.
d) Escriure
§ Escriptura de frases, treballant l’ortografia i l’ordre de les paraules de la mateixa manera que la producció escrita guiada de textos senzills amb intencions comunicatives diverses:
§ Lectura de diàlegs i textos, desenvolupant la comprensió general i la informació específica:
- Poder llegir i comprendre frases i textos sobre el passat.
- Poder llegir i comprendre una història amb vinyetes.
- Poder llegir i comprendre textos històrics fàctics i de monuments històrics.
d) Escriure
§ Escriptura de frases, treballant l’ortografia i l’ordre de les paraules de la mateixa manera que la producció escrita guiada de textos senzills amb intencions comunicatives diverses:
- Poder escriure el passat regular del verbs
- Poder descriure el que va fer el cap de setmana passat.
UNITAT: Nella’s Lab
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions utilitzades.
- Repassar el llenguatge après durant el curs.
- Descrivint una habitació.
- Descrivint què està passant en una imatge.
- Tasques d’ interacció: retallables, jocs, etc.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals de complexitat progressiva:
- Afirmacions per descriure a una persona, la seva rutina, les seves pertinences.
- Un diàleg amb informació personal.
- Preguntes i respostes sobre el passat.
- Una cançó.
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions utilitzades.
- Repassar el llenguatge après durant el curs.
- Descrivint una habitació.
- Descrivint què està passant en una imatge.
- Tasques d’ interacció: retallables, jocs, etc.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals de complexitat progressiva:
- Afirmacions per descriure a una persona, la seva rutina, les seves pertinences.
- Un diàleg amb informació personal.
- Preguntes i respostes sobre el passat.
- Una cançó.
c) Llegir i comprendre
§ Lectura de diàlegs i textos, desenvolupant la comprensió general i la informació específica:
- Poder llegir i comprendre preguntes personals
- Poder llegir frases que narren una història en el passat
- Poder llegir i comprendre preguntes fàctiques.
- Poder llegir i entendre una entrada informal en un diari d’anglès
d) Escriure
§ Escriptura de frases, treballant l’ortografia i l’ordre de les paraules així com la producció escrita guiada de textos senzills amb diverses intencions comunicatives:
- Poder escriure preguntes i respostes personals
- Poder escriure frases per descriure a un amic
- Poder escriure sobre un personatge històric.
§ Lectura de diàlegs i textos, desenvolupant la comprensió general i la informació específica:
- Poder llegir i comprendre preguntes personals
- Poder llegir frases que narren una història en el passat
- Poder llegir i comprendre preguntes fàctiques.
- Poder llegir i entendre una entrada informal en un diari d’anglès
d) Escriure
§ Escriptura de frases, treballant l’ortografia i l’ordre de les paraules així com la producció escrita guiada de textos senzills amb diverses intencions comunicatives:
- Poder escriure preguntes i respostes personals
- Poder escriure frases per descriure a un amic
- Poder escriure sobre un personatge històric.
Bonfire Night
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions utilitzades.
- Parlant sobre tradicions relacionades amb la Bonfire Night.
- Contestant preguntes sobre un text.
- Cantant una cançó (The bonfire´s burning).
Christmas
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions utilitzades.
- Parlant sobre tradicions relacionades amb el Nadal
- Contestant preguntes sobre un text.
- Cantant una cançó (We wish you a Merry Christmas).
Easter
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions utilitzades.
- Parlant sobre tradicions relacionades amb la Pasqua.
- Contestant preguntes sobre un text.
- Jugant a Who stole the eggs?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada