WELL DONE 4: PROGRAMACIÓ DE CONTINGUTS
WELCOME: The blue owls club
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
- Fent una descripció d’altres persones.
- Preguntant per la salut d’altres i parlant de la pròpia.
-Formulant i responent preguntes sobre informació personal.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’aula:
- Entenent informació personal.
- Reconeixent una descripció d’ altres persones.
- Entenent una història amb recolzament visual.
c) Llegir i comprendre
§ Ser capaç de llegir textos escrits:
- Essent capaç de llegir-reconèixer una descripció d’ altres persones.
- Seguint el text en una història.
d) Escriure
- Escriure informació personal.
- Escriure una descripció d’ una persona mencionant els seus gustos i habilitats.
UNITAT 1: What time is it?
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
- Parlant sobre activitats de la rutina diària.
- Dient la hora.
- Formulant i responent preguntes sobre l’ hora.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’aula:
- Reconeixent les hores.
- Reconeixent les activitats de la rutina diària.
- Entenent una història amb recolzament visual.
c) Llegir i comprendre
§ Ser capaç de llegir textos escrits:
- Llegir l’ hora.
- Llegir frases sobre activitats de la rutina diària.
- Seguint el text en una història amb vinyetes.
d) Escriure
§ Escriure frases sobre activitats de la rutina diària.
- Escriure frases en singular i plural amb It’s a i They’re.
- Escriure un email sobre la rutina diària.
- Escriure expressions
UNITAT 2: What day is it?
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
- Dient els dies de la setmana i les assignatures del col·legi.
- Formulant i responent preguntes sobre quin dia són les assignatures del col·legi a partir de Have you got (Art) on (Fridays)? Yes, we have. No, We haven’t.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’aula:
- Reconeixent els dies de la setmana i les assignatures del col·legi.
- Entenent una història amb vinyetes.
c) Llegir i comprendre
§ Ser capaç de llegir textos escrits:
- Podent llegir-reconèixer frases sobre quins dies són les assignatures del col·legi.
- Seguint el text en una història i en una cançó.
d) Escriure
- Escriure els dies de la setmana i les assignatures del col·legi.
- Escriure una descripció del seu dia preferit de col·legi.
UNITAT 3: It’s windy.
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
- Dient adjectius per descriure el temps i les estacions.
- Formulant i responent preguntes sobre el temps fent servir What’s the weather like (now)? It’s sunny.
- Formulant i responent preguntes sobre les activitats preferides: What do you like doing? I like (swimming).
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’aula:
- Reconeixent adjectius per descriure el temps i el vocabulari de les estacions.
- Entenent una història amb recolzament visual.
c ) Llegir i comprendre
§ Ser capaç de llegir textos escrits:
- llegint una història.
d) Escriure
- Escriure frases sobre les activitats preferides.
- Escriure una descripció de la seva estació favorita.
UNITAT 4: It’s strong.
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
- Dient noms d’animals i les seves característiques.
- Formulant i responent preguntes sobre com són els animals fent servir Is it (strong)? Yes, it is/No, it isn’t. Are they (beautiful)? Yes, they are/No, they aren’t.
- Formulant i responent preguntes sobre el que la gent està fent, per exemple What are you doing? I’m (eating). What’s he/she doing? He’s/she’s (talking).
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’aula:
- Reconeixent els noms dels animals i les seves característiques.
- Reconeixent els adjectius descriptius.
- Reconeixent accions.
- Entenent una història amb vinyetes.
c) Llegir i comprendre
§ Ser capaç de llegir textos escrits:
- Podent llegir-reconèixer frases sobre les característiques dels animals.
- Llegint frases sobre el que la gent està fent.
- Seguint el text en una història.
d)Escriure:
- Escriure descripcions de la família i amics i el que estan fent.
UNITAT 5: Where’s the park?
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
- Dient noms de llocs.
- Dient on són alguns llocs.
- Donant instruccions per arribar a un lloc.
- Formulant i responent preguntes per arribar a un lloc.
b)Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’aula:
- Reconeixent les preposicions.
- Entenent direccions.
- Entenent una història amb recolzament visual.
c )Llegir i comprendre
§ Ser capaç de llegir textos escrits:
- Podent llegir-reconèixer direccions.
- Seguint el text en una història.
d)Escriure
- Escriure direccions.
- Escriure una descripció de la seva localitat.
UNITAT 6: What shall we do?
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a)Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
- Fent suggeriments.
- Preguntant i responent a suggeriments.
- Formulant i responent preguntes sobre el que se vol fer al temps lliure.
b)Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’aula:
- Reconeixent els noms de les activitats de temps lliure.
- Entenent una història amb vinyetes.
c) Llegir i comprendre
§ Ser capaç de llegir textos escrits:
- Podent llegir-reconèixer expressions per fer i respondre a suggeriments.
- Llegint una història.
d) Escriure
- Escriure expressions per fer i respondre a suggeriments.
- Escriure preguntes i respostes del que es vol fer amb el temps lliure.
- Escriure una postal.
UNITAT GOODBYE: Well done, Blue Owls!
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
- Dient frases fent servir el llenguatge après mentre es fa el curs.
- Formulant i responent preguntes fent servir el llenguatge après durant el curs.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’aula:
- Reconeixent el vocabulari del curs.
c) Llegir i comprendre
§ Ser capaç de llegir textos escrits:
- Podent llegir-reconèixer preguntes i respostes fent servir el llenguatge après durant el curs.
d) Escriure
- Escriure preguntes i respostes fent servir el llenguatge après mentre es fa el curs.
- Escriure la descripció del seu personatge.
FESTIVALS
Halloween
§ Participar en interaccions orals:
- Dir paraules relacionades amb Halloween.
- Cantar We can scare you.
- Nomenar objectes de Halloween.
Festivals in Britain
§ Participar en interaccions orals:
- Dient els mesos, les estacions de l’any i les festes de Gran Bretanya.
- Cantant el chant Months.
- Cantant el chant Months.
§ Participar en interaccions orals:
- Dient vocabulari relacionat amb Nadal.
- Cantar A Christmas tree.
- Emprar expressions de Nadal.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada