WELL DONE 3: PROGRAMACIÓ DE CONTINGUTS
WELCOME
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
- Dient color + objecte.
- Dient l’alfabet i lletrejant.
- Dient hello i goodbye.
- Dient el seu nom i preguntant els noms dels altres.
- Dient la seva edat i preguntant per les edats dels altres.
- Dient com està i interessant-se per la salut dels altres.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’aula:
- Entenent una història amb suport visual.
c) Llegir i comprendre
- Poder llegir-reconèixer els números del 1 al 10.
- Llegir frases que expressen número + objecte.
d) Escriure
- Escriure el seu color preferit.
- Escriure frases sobre les joguines que té.
- Escriure color + objecte.
UNITAT 1: It’s a rocket
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
- Descrivint la casa i les habitacions fent servir there’s i there are.
- Preguntant i responent sobre la posició de les coses fent servir Where’s...?
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’aula:
- Reconeixent els noms de diferents mobles.
- Reconeixent una descripció d’una casa i les seves habitacions.
- Entendre una història amb suport visual.
c) Llegir i comprendre
- Llegir i reconèixer preposicions.
- Llegir i entendre la posició de les coses.
- Llegir i entendre una història.
d) Escriure
- Escriure noms de mobles.
- Escriure noms de mobles.
- Escriure una descripció d’una casa i les seves habitacions.
- Escriure preposicions.
- Escriure la posició de les coses amb there’s i there are.
UNITAT 2: Is it an elephant?
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
- Dient el nom dels animals.
- Dient que es té gana i set.
- Fent frases amb a/an.
- Descrivint animals fent servir It’s got i It hasn’t got.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’aula:
- Reconeixent frases per descriure animals.
- Reconeixent la descripció d’un animal.
- Reconeixent quan algú té gana i set.
- Entendre una història amb suport visual.
c) Llegir i comprendre
- Poder llegir frases descrivint animals amb It’s got i It hasn’t got.
- Poder llegir-reconèixer la descripció d’un animal.
- Llegir i entendre una història.
d) Escriure
- Escriure frases per descriure animals fent servir It’s got i It hasn’t got.
- Escriure frases amb a/an.
- Escriure una descripció del seu animal preferit.
UNITAT 3: He’s got short hair.
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
- Dient el nom de les peces de vestir.
- Preguntant i responent sobre l’apariència de les persones fent servir Has (she) got (dark hair)?
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’aula:
- Reconeixent els noms de la roba.
- Reconeixent adjectius per descriure persones.
- Reconeixent frases per identificar persones per la roba que porten.
- Entendre una història amb suport visual.
c) Llegir i comprendre
- Llegir descripcions de persones.
- Llegir frases per identificar persones per la roba que porten.
- Llegir i entendre una història.
d) Escriure
- Escriure una descripció d’una persona.
- Escriure una descripció de la roba que porten les persones.
- Escriure una descripció de sí mateixos i de la roba que duen posada.
UNITAT 4: Do you like cake?
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
- Dient noms de menjars i begudes.
- Descrivint els gustos d’altres persones en menjar i beure.
- Preguntant i responent sobre gustos de menjar utilitzant Do you like...?
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’aula:
- Reconeixent noms de menjar i beure.
- Reconeixent els gustos en menjar.
- Entendre una història amb suport visual.
c) Llegir i comprendre
- Poder llegir-reconèixer noms de menjar i beure.
- Poder llegir-reconèixer els gustos en menjar.
- Llegir frases que expressen els gustos d’altres persones en menjar.
- Llegir i entendre una història.
d) Escriure
- Escriure noms de menjars i begudes.
- Escriure frases expressant els gustos d’altres persones en menjar.
- Escriure una descripció del seu menjar favorit.
UNITAT 5: Can you sing?
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
- Dient noms d’activitats de lleure.
- Parlar sobre destreses.
- Preguntant i responent sobre destreses.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’aula:
- Reconeixent els noms d’activitats de temps lliure.
- Reconeixent noms de destreses.
- Reconeixent adjectius per descriure sentiments.
- Entendre una història amb suport visual.
- Dient noms d’activitats de lleure.
- Parlar sobre destreses.
- Preguntant i responent sobre destreses.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’aula:
- Reconeixent els noms d’activitats de temps lliure.
- Reconeixent noms de destreses.
- Reconeixent adjectius per descriure sentiments.
- Entendre una història amb suport visual.
c) Llegir i comprendre
- Poder llegir-reconèixer activitats de temps lliure.
- Poder llegir-reconèixer els noms de destreses.
- Llegir adjectius per descriure sentiments.
- Llegir i entendre com se senten les persones.
- Llegir i entendre una història.
d) Escriure
- Escriure noms d’activitats de temps lliure.
- Escriure destreses.
- Escriure una descripció de com se senten les persones.
- Escriure una carta a un amic.
UNITAT 6: In my house.
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
- Dient noms de mobles.
- Dient les preposicions.
- Preguntant i responent sobre la posició de les coses fent servir Where’s...?
- Dient noms de mobles.
- Dient les preposicions.
- Preguntant i responent sobre la posició de les coses fent servir Where’s...?
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’aula:
- Reconeixent els noms dels mobles.
- Reconeixent una descripció de la casa i les habitacions.
- Reconeixent les preposicions.
- Reconeixent la posició de les coses.
- Entendre una història amb suport visual.
c) Llegir i comprendre
- Poder llegir-reconèixer una descripció d’una casa i les habitacions.
- Llegir preposicions.
- Poder llegir la posició de les coses.
- Llegir i entendre una història.
d) Escriure
- Escriure noms de mobles.
- Escriure una descripció d’una casa i les habitacions.
- Escriure la posició de les coses fent servir There’s i There are.
- Descriure la seva habitació.
UNITAT : Holiday time
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
- Dient el vocabulari del curs.
- Dient les estructures del curs.
- Preguntant i responent sobre objectes amb les estructures i el vocabulari del curs.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’aula:
- Reconeixent les estructures i el vocabulari del curs.
c) Llegir i comprendre
- Poder llegir-reconèixer el vocabulari del curs.
- Llegir les estructures del curs.
d) Escriure
- Escriure les estructures i el vocabulari del curs.
- Escriure preguntes i respostes amb el llenguatge de tot el curs.
- Escriure frases amb les estructures i el vocabulari del curs.
- Escriure una descripció del seu personatge preferit.
FESTIVALS
Halloween
§ Participar en interaccions orals:
- Dir paraules relacionades amb Halloween.
- Cantar Halloween Night.
- Nomenar objectes de Halloween.
Christmas
§ Participar en interaccions orals:
- Dient vocabulari relacionat amb el Nadal.
- Cantar Jingle Bells.
- Emprar expressions de Nadal.
Carnival
§ Participar en interaccions orals:
§ Participar en interaccions orals:
- Dient vocabulari relacionat amb el carnaval.
- Cantar Do the hokey-cokey.
- Dir salutacions de carnaval.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada