JUNGLE FUN 3
OBJECTIUS GENERALS DE JUNGLE FUN
- Oferir un primer contacte significatiu, divertit i atractiu amb la llengua anglesa.
- Adoptar-la com a segona llengua amb la qual es puguin comunicar.
- Despertar en els nens la sensibilitat pels sons i patrons anglesos de comunicació.
- Complementar i enriquir l’educació dels nens en altres àrees.
- Assegurar que sigui una experiència positiva i enriquidora per tots.
PROGRAMACIÓ DE CONTINGUTS
UNITAT 1: AT SCHOOL
Tema: Repàs dels
conceptes del curs anterior
OBJECTIUS
·
Conèixer la rutina de la classe.
·
Repassar el vocabulari i els conceptes del curs anterior: Jungle
Fun 2.
·
Identificar i dir diferents
objectes de l’aula: table, chair,
picture…
·
Ampliar el coneixement de les
formes i els números.
·
Aprendre a classificar utilitzant
diferents criteris i reconèixer sèries.
·
Escoltar i mirar un conte.
·
Realitzar un joc en equip i
aprendre a seguir les regles del joc.
UNITAT 2: MY FAMILY
Tema: Els membres d’una
família
OBJECTIUS
·
Identificar els membres d’una família.
·
Reconèixer les habitacions
d’una casa i els elements que hi pertanyen.
·
Repassar els números.
·
Descobrir algunes propietats de
diferents formes geomètriques.
·
Demostrar que s’ha entès el conte
i dir quin personatge apareix en cada escena.
·
Realitzar un joc en equip i
aprendre a treballar junts per aconseguir un resultat.
UNITAT 3: MY BODY
Tema: Les parts del
cos i costums tradicionals relacionades amb el Nadal
OBJECTIUS
·
Identificar i dir les parts del
cos.
·
Familiaritzar-se amb alguns dels
costums tradicionals relacionats amb el Nadal.
·
Observar amb atenció dibuixos i
característiques amb l’objectiu d’interpretar la informació i fer servir el
criteri correcte per completar l’activitat.
·
Jugar a un joc tradicional, el
dòmino.
UNITAT 4: TOYS
Tema: Les joguines
OBJECTIUS
·
Reconèixer joguines.
·
Guanyar confiança i estar
disposat a participar a classe, especialment amb un tema que els interessa, com són les joguines.
·
Comptar i reconèixer formes
geomètriques.
·
Comparar longituds.
·
Recordar el conte per completar
l’activitat.
·
Aprendre a utilitzar un codi i
aplicar-lo a una activitat.
UNITAT 5: CLOTHES
Tema: Les peces de roba
OBJECTIUS
·
Identificar i dir les peces de roba.
·
Identificar i familiaritzar-se amb
el número 7.
·
Realitzar les accions i cantar
la lletra d’una cançó.
·
Comptar i sumar fins al set.
·
Entendre els sentiments dels altres
i allò que ens fa sentir feliços o tristos.
·
Organitzar un joc d’equips per
treballar junts i aprendre el joc net i les regles.
UNITAT 6: AROUND TOWN
Tema: Els edificis i
els serveis públics
OBJECTIUS
·
Familiaritzar-se amb els
edificis i els serveis públics.
·
Identificar i familiaritzar-se amb
el número 8.
·
Reconèixer què produeix un so
determinat.
·
Dirigir l’atenció cap als contes
i entendre que tothom té algun fort.
·
Utilitzar les destreses
d’observació per interpretar els dibuixos i descobrir les diferències.
UNITAT 7: FOOD
Tema: El menjar
OBJECTIUS
·
Identificar i dir determinats
aliments.
·
Expressar les seves preferències
d’aliments i veure que tots tenim gustos diferents.
·
Comprendre el concepte de suma.
·
Descobrir la importància de la
higiene i de rentar-se les mans abans de menjar.
·
Utilitzar l’expressió artística
per dibuixar aliments.
UNITAT 8: ANIMALS
Tema: El animals
OBJECTIUS
·
Reconèixer animals coneguts a
partir de l’experiència pròpia.
·
Identificar i familiaritzar-se amb
el número 10.
·
Aprendre a restar en un context
familiar mitjançant una cançó tradicional.
·
Enfortir les destreses matemàtiques
practicant els números i les posicions.
·
Centrar-se en els sentiments i
en les coses que ens fan feliços o ens posen tristos.
·
Desenvolupar les destreses
socials mentre es treball en equip.
UNITAT 9: OUTSIDE
Tema: La natura
OBJECTIUS
·
Descobrir més elements fenòmens del món natural.
·
Repassar els conceptes apresos
durant el curs.
·
Guanyar confiança en un mateix.
Cap comentari:
No es permeten comentaris nous.