SPLASH B: PROGRAMACIÓ DE CONTINGUTS
UNITAT
D’INTRODUCCIÓ: HELLO
TEMA
Salutacions
i presentacions
OBJECTIUS
§ reconèixer i respondre a la pregunta
How old are you?
§ Presentar i practicar el lèxic dels
números del 6 al 10.
§ Presentar i practicar el lèxic del
material escolar
§
Presentar o
retrobar-se amb els personatges del curs.
§
Establir
unes rutines de classe.
§
Presentar i
començar el portafolis fent-ne la coberta.
LLENGUATGE
ACTIU
Nou: How old are
you? I’m… Happy birthday!; pencil, crayons, rubber, school bag, scissors, glue;
six, seven, eight, nine, ten.
Rutina: colors, números, salutacions,
temps, sensacions.
LLENGUATGE
PASSIU
Hello, Bye Bye, Good
morning/afternoon, Time to go!, See you tomorrow, See you next lesson, Sit down, please, Stand up, please, It’s Tex,
Very good!, Well done! What’s this?, Who’s this?, What colour is it?, What
number is it?
ESTRUCTURES
COMUNICATIVES
Hello. Goodbye, what’s your name?,
sunny, windy, rainy, snowy. How old are you?
UNITAT 1: I’M LATE! I’M LATE! I’M LATE!
UNITAT 1: I’M LATE! I’M LATE! I’M LATE!
TEMA
Dies de la setmana
OBJECTIUS
§ Presentar i practicar el llenguatge
relatiu a la rutina matinal dels nens.
§
Reconèixer i
dir els dies de la setmana.
§
Repassar els
colors, els números i el vocabulari del temps.
LLENGUATGE ACTIU
Nou: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday,
Saturday, Sunday.
Estructures: wake up, get out of bed, have a shower, brush (your) teeth, get
dressed, eat breakfast.
Repàs: colors, números, salutacions,
temps
LLENGUATGE
PASSIU
Sit down, please, Stand up, please,
Very good!, Well done! We can say…, What’s this?, Who’s this?, What colour is
it?, What number is it?, Touch your face, Let’s sing the song!, Listen to the
story!, It’s time to say Goodbye! See
you tomorrow/next time/next lesson, etc.
ESTRUCTURES
COMUNICATIVES
We can say…, What’s this?, Who’s
this?, What colour is it?, What number is it?, Touch your (nose)! What’s the
weather today?
UNITAT 2: IT’S AUTUMN
UNITAT 2: IT’S AUTUMN
TEMA
La tardor
OBJECTIUS
§ Presentar i practicar el lèxic de la
tardor.
§ Presentar i practicar el lèxic de
les estacions.
§
Repassar el
vocabulari dels colors, els números, el temps i els dies de la setmana.
LLENGUATGE ACTIU
Nou: chesnuts,
pumpkins, kites, leaves, trees, apples, Halloween, summer, autumn, winter, spring.
Repàs: Els colors, els números, les
salutacions, el temps, els dies de la setmana.
LLENGUATGE
PASSIU
Sit down, please, Stand up, please,
Very good!, Well done! We can say…, What’s this?, Who’s this?, What colour is
it?, What number is it?, Touch your face, Let’s sing the song!, Listen to the
story!, It’s time to say Goodbye!, See
you tomorrow/next time/next lesson, etc.
ESTRUCTURES
COMUNICATIVES
We can say…, What’s this?, Who’s
this?, What colour is it?, What number is it?, Touch your (nose)!, What’s the
weather today?, What’s your favourite colour?, How many…?, What day is it
today?
UNITAT 3: IT’S A SECRET...
UNITAT 3: IT’S A SECRET...
TEMA
Instruments
musicals
OBJECTIUS
§ Presentar i practicar el lèxic dels
instruments musicals.
§
Reconèixer i
dir les estacions.
§
Repassar els
colors, els números, el temps i els dies de la setmana.
LLENGUATGE ACTIU
Nou: guitar,
castanets, drum, maracas, piano, tambourine.
Expressions: singing, dancing, giving, playing.
Repàs: Els colors, els números, el temps
i els dies de la setmana.
LLENGUATGE
PASSIU
Sit down, please, Stand up, please,
Very good!, Well done! We can say…, What’s this?, Who’s this?, What colour is
it?, What number is it?, Touch your face, Let’s sing the song!, Listen to the
story!, It’s time to say Goodbye! See
you tomorrow/next time/next lesson, etc.
ESTRUCTURES
COMUNICATIVES
We can say…, What’s this?, Who’s
this?, What colour is it?, What number is it?, What’s you favourite…?, What’s
the weather today? Can you play…?
UNITAT 4: WHAT’S THE MATTER?
UNITAT 4: WHAT’S THE MATTER?
TEMA
Malalties
OBJECTIUS
§ Presentar i practicar el lèxic
relacionat amb el fet de trobar-se malalt.
§
Reconèixer i
respondre a la pregunta What’s the
matter?
§
Repassar els
colors, els números, el temps, els dies de la setmana i les sensacions.
LLENGUATGE
ACTIU
Nou: headache,
sore throat, fever, cough, runny nose, measles.
Estructures: What’s the matter? I’ve got a…/ I’ve got…
Repàs: els colors,
els números, el temps, els dies de la setmana i sensacions.
LLENGUATGE
PASSIU
Sit down, please, Stand up, please,
Very good!, Well done! We can say…, What’s this?, Who’s this?, What colour is
it?, What number is it?, Touch your face, Let’s sing the song!, Listen to the
story!, It’s time to say Goodbye! See
you tomorrow/next time/next lesson, etc.
ESTRUCTURES
COMUNICATIVES
We can say…, What’s this?, Who’s
this?, What colour is it?, What number is it?, What’s you favourite…?, What’s
the weather today? Can you play…? What’s the matter?
UNITAT 5: BUT I WANT CHIPS!
UNITAT 5: BUT I WANT CHIPS!
TEMA
Els aliments.
OBJECTIUS
§ Presentar i practicar el lèxic de
las verdures.
§ Presentar i practicar el lèxic de
les hores dels àpats.
§
Repassar els
colors, els números, els dies de la setmana, els aliments.
LLENGUATGE
ACTIU
Nou: potatoes,
carrots, spinach, peanuts, corn, peas.
Estructures: It’s time to eat your…, breakfast, lunch, snack, dinner.
Repàs: Colors, números, dies de la
setmana, el temps i aliments.
LLENGUATGE
PASSIU
Sit down, please, Stand up, please,
Very good!, Well done! We can say…, What’s this?, Who’s this?, What colour is
it?, What number is it?, Touch your face, Let’s sing the song!, Listen to the
story!, It’s time to say Goodbye! See
you tomorrow/next time/next lesson, etc.
ESTRUCTURES
COMUNICATIVES
We can say…, What’s this?, Who’s
this?, What colour is it?, What number is it?, Touch your (nose)! What’s the
weather today?, Put on your… Can you
remember? Can I have a ..., please? It’s time to eat your..., Can you play…?, What’s the matter?
UNITAT 6: LET’S GO TO TOWN!
UNITAT 6: LET’S GO TO TOWN!
TEMA
La ciutat
OBJECTIUS
§ Presentar i practicar el lèxic de la
ciutat.
§
Reconèixer i
respondre a les preguntes Can you
hear...? i Can you see...?
§
Repassar el
vocabulari de les unitats 1 a 5.
LLENGUATGE
ACTIU
Nou: baker’s,
butcher’s, fruit shop, clothes shop, park.
Estructures: Can you hear...? I can hear... / Can you see...? I can see...
Repàs: Els colors, els números, els dies
de la setmana, la rutina matinal, la tardor, els instruments musicals, les
malalties, el temps, les verdures.
LLENGUATGE
PASSIU
Sit down, please, Stand up, please,
Very good!, Well done! We can say…, What’s this?, Who’s this?, What colour is
it?, What number is it?, Touch your face, Let’s sing the song!, Listen to the
story!, It’s time to say Goodbye! See
you tomorrow/next time/next lesson, etc.
ESTRUCTURES
COMUNICATIVES
We can say…, What’s this?, Who’s
this?, What colour is it?, What number is it?, Touch your (nose)!, What’s the
weather today?, Put on your…, Can you
remember?, Can I have a ..., please?, It’s time to eat your..., Can you play…?,
What’s the matter?, Can you hear...?, Can you see...?
UNITAT 7: WILD ANIMALS
UNITAT 7: WILD ANIMALS
TEMA
Els animals
salvatges
OBJECTIUS
§ Presentar i practicar el lèxic dels
animals salvatges.
§
Reconèixer i
respondre a la pregunta What’s your
favourite...? amb I love...
§
Repassar el
vocabulari de les unitats 1 a 6.
LLENGUATGE
ACTIU
Nou: monkey,
parrot, leopard, snake, hippo, elephant.
Estructures: What’s your favourite...? I love...
Repàs: Els colors, els números, el temps,
els dies de la setmana, la rutina matinal, la tardor, els instruments musicals,
les malalties, les verdures, la ciutat.
LLENGUATGE
PASSIU
Sit down, please, Stand up, please,
Very good!, Well done!, We can say…, What’s this?, Who’s this?, What colour is
it?, What number is it?, Touch your face, Let’s sing the song!, Listen to the
story!, It’s time to say Goodbye!, See
you tomorrow/next time/next lesson, etc.
ESTRUCTURES
COMUNICATIVES
We can say…, What’s this?, Who’s
this?, What colour is it?, What number is it?, Touch your (nose)!, What’s the
weather today?, Put on your… Can you
remember?, Can I have a ..., please?, It’s time to eat your..., Can you play…?, What’s the matter?, Can you
hear...?, Can you see...?, What’s your favourite...?, I love...
UNITAT 8: I LOVE THE BEACH!
UNITAT 8: I LOVE THE BEACH!
TEMA
Mitjans de
transport.
OBJECTIUS
§ Presentar i practicar el lèxic del
transport.
§ Aprendre a parlar de coses oposades
(antònims).
§
Repassar el
vocabulari de les unitats 1 a 7.
LLENGUATGE
ACTIU
Nou: bike, hot
air balloon, boat, car, bus, plane.
Estructures
i expressions: The opposite of big is small. The opposite
of heavy is light.
Repàs: Els colors, els números, el temps,
els dies de la setmana, la rutina matinal, la tardor, els instruments musicals,
les malalties, les verdures, la ciutat, els animals salvatges.
LLENGUATGE
PASSIU
Sit down, please, Stand up, please,
Very good!, Well done! We can say…, What’s this?, Who’s this?, What colour is
it?, What number is it?, Touch your face, Let’s sing the song!, Listen to the
story!, It’s time to say Goodbye! See
you tomorrow/next time/next lesson, etc.
ESTRUCTURES
COMUNICATIVES
We can say…, What’s this?, Who’s
this?, What colour is it?, What number is it?, Touch your (nose)!, What’s the
weather today?, Put on your… , Can you remember?, Can I have a ..., please?,
It’s time to eat your..., Can you
play…?, What’s the matter?, Can you hear...?, Can you see...?, What’s your
favourite...?, I love..., What is the opposite of...?
UNITAT 9: SUMMER HOLIDAYS
UNITAT 9: SUMMER HOLIDAYS
TEMA
Les vacances
d’estiu
OBJECTIUS
§ Presentar i practicar el lèxic
relacionat amb les vacances.
§
Aprendre a
dir paraules per a descriure accions.
§
Repassar el vocabulari
de les unitats 1 a 8.
LLENGUATGE
ACTIU
Nou: zoo, beach,
farm, castle, museum, mountains.
Estructures: I’m walking!; I’m swimming!; I’m climbing!
Repàs: Els colors, els números, el temps,
els dies de la setmana, la rutina matinal, la tardor, els instruments musicals,
les malalties, les verdures, la ciutat, els animals salvatges, el transport.
LLENGUATGE
PASSIU
Sit down, please, Stand up, please,
Very good!, Well done! We can say…, What’s this?, Who’s this?, What colour is
it?, What number is it?, Touch your face, Let’s sing the song!, Listen to the
story!, It’s time to say Goodbye! See
you tomorrow/next time/next lesson, etc.
ESTRUCTURES
COMUNICATIVES
We can say…, What’s this?, Who’s
this?, What colour is it?, What number is it?, Touch your (nose)!, What’s the
weather today?, Put on your…, Can you
remember?, Can I have a ..., please? It’s time to eat your..., Can you play…?, What’s the matter?, Can you
hear...?, Can you see...?, What’s your favourite...?, I love..., What is the
opposite of...?, What are you doing?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada