WELL DONE 1: PROGRAMACIÓ DE CONTINGUTS
OBJECTIUS DIDÀCTICS:
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
-Identificant i dient els noms dels personatges de Well Done!
- Aprenent a preguntar el nom d’una persona i dient el seu.
- Conversant:practicant salutacions i presentacions; hello, goodbye.
- Conversant:practicant salutacions i presentacions; hello, goodbye.
-Expressant els números del 1 al 10.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’ aula:
- Reconeixent els personatges.
- Una història amb recolzament visual.
c) Llegir i comprendre
§ Lectura de paraules i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional).
- Poder llegir els números del 1 al 10.
- Poder llegir les frases que expressen: número + objecte
d) Escriure
§ Escriptura de paraules i frases senzilles - Pre-escriptura (Opcional):
- Poder escriure el seu nom
- Poder fer i copiar els números.
UNITAT 1: This is my family
OBJECTIUS DIDÀCTICS:
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
- Identificant i dient les paraules relacionades amb la família i amb les festes d’ aniversari.
- Preguntant i responent a preguntes sobre l’ edat (How old are you?)
- Preguntant i responent a preguntes How many?
- Presentant i parlant de les seves famílies.
- Parlar sobre famílies d’animals.
- Tasques d’interacció: retallables, jocs, etc.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’ aula:
- Reconeixent els noms dels membres de la família.
- Reconeixent els noms d’objectes fets servir en festes d’ aniversari.
c) Llegir i comprendre
§ Lectura de paraules i de frases senzilles – Pre-lectura (Opcional).
- Poder llegir-reconèixer els noms dels membres de la família.
- Poder llegir-reconèixer els noms dels objectes fets servir en festes d’ aniversaris.
d) Escriure
§ Escriptura de paraules i frases senzilles - Pre-escriptura (Opcional):
- Poder dibuixar i copiar els noms dels membres de la família.
- Poder dibuixar i copiar els objectes de les festes d’aniversaris.
UNITAT 2: Look at my book!
OBJECTIUS DIDÀCTICS:
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
- Identificant i dient les per paraules relacionades amb el material escolar.
- Preguntant i responent a preguntes How many?.
- Donant i demanant instruccions de classe comuns.
- Fent peticions.
- Parlar sobre famílies d’ animals.
- Tasques d’ interacció: retallables, jocs, etc.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’aula:
- Reconeixent els noms del material escolar.
- Entenent instruccions de classe senzilles.
- Entenent preguntes i respostes.
c) Llegir i comprendre
§ Lectura de paraules i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional).
- Poder llegir-reconèixer noms del material escolar.
- Poder llegir frases com ara: six rubbers.
d) Escriure
§ Escriptura de paraules i frases senzilles - Pre-escriptura (Opcional).
- Poder dibuixar i copiar alguns noms del material escolar.
UNITAT 3: This is my pet
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
- Identificant i dient noms d’animals.
- Identificant i dient els colors.
- Parlant del seus animals de companyia.
- Formulant i responent a preguntes sobre animals.
b) Llegir i comprendre
§ Lectura de paraules i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional).
- Poder llegir-reconèixer noms d’ animals i colors.
- Poder llegir frases senzilles.
c) Escriure
§ Escriptura de paraules i frases senzilles - Pre-escriptura (Opcional).
- Poder dibuixar, copiar i completar paraules d’ animals.
d) Escoltar i comprendre
§ Producció de textos orals coneguts prèviament mitjançant la participació activa en rutines, representacions, cançons, recitacions, dramatitzacions.
§ Desenvolupament d’ estratègies bàsiques per a recolzar la comprensió i l’expressió oral.
§ Valoració de la llengua estrangera com a instrument per a comunicar-se.
UNITAT 4: I’ve got a bike
OBJECTIUS DIDÀCTICS:
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
- Identificant i dient noms de joguines.
- Responent a preguntes sobre quines joguines tenim: I’ve got a...
- Parlant d’ accions que poden realitzar les coses.
- Formulant i responent preguntes sobre accions.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’aula:
- Reconeixent noms de joguines.
- Entenent accions.
- Entenent preguntes i respostes.
c) LLegir i comprendre
§ Lectura de paraules i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional).
- Poder llegir-reconèixer noms de joguines.
- Poder llegir frases senzilles
d) Escriure
§ Escriptura de paraules i de frases senzilles - Pre-escriptura (Opcional).
- Poder dibuixar i copiar noms de joguines.
UNITAT 5: Touch your head
OBJECTIUS DIDÀCTICS:
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
- Identificant i dient les parts del cos.
- Descrivint les parts del cos dient adjectius.
- Donant i responent a ordres per a fer accions.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’ aula:
- Reconeixent noms de les parts del cos.
- Reconeixent adjectius de grandària.
- Entenent instruccions per a realitzar accions.
- Entenent preguntes i respostes.
c) Llegir i comprendre
§ Lectura de paraules i de frases senzilles – Pre-lectura (Opcional).
- Poder llegir-reconèixer noms de les parts del cos.
- Poder llegir frases senzilles.
d) Escriure
§ Escriptura de paraules i de frases senzilles - Pre-escriptura (Opcional).
- Poder dibuixar i copiar paraules de les parts del cos.
- Dibuixar i copiar frases senzilles.
UNITAT 6: Party time!
OBJECTIUS DIDÀCTICS:
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
- Identificant i dient noms de personatges fantàstics.
- Preguntant i responent sobre qui és algú:
- Identificant menjars i expressant gustos.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’aula:
- Reconeixent els noms dels personatges fantàstics.
- Reconeixent noms de menjars.
- Entenent gustos de menjar.
- Entenent instruccions senzilles de classe.
c) Llegir i comprendre
§ Lectura de paraules i de frases senzilles – Pre-lectura (Opcional).
- Poder llegir-reconèixer noms de menjars.
- Poder llegir frases sobre gustos relatius al menjar.
d) Escriure
§ Escriptura de paraules i frases senzilles - Pre-escriptura (Opcional).
- Poder dibuixar i copiar noms de personatges ficticis.
- Poder dibuixar i copiar noms de menjars.
UNITAT GOODBYE!
OBJECTIUS DIDÀCTICS:
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
- Identificant i dient el llenguatge clau de Well Done! 1
- Formulant i responent a preguntes sobre el llenguatge clau del curs.
- Donant i seguint instruccions senzilles
- Formulant i fent peticions.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’aula:
- Reconeixent el llenguatge clau del curs.
- Entenent instruccions senzilles del curs.
- Entenent ordres i respostes.
c) Llegir i comprendre
§ Lectura de paraules i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional).
- Poder llegir-reconèixer paraules i frases del llenguatge clau del curs.
d) Escriure
§ Escriptura de paraules i frases senzilles - Pre-escriptura (Opcional):
- Poder dibuixar i copiar paraules i frases amb el llenguatge clau del curs.
e) Coneixement de la llengua i del seu aprenentatge
§ Identificar i emprar el vocabulari del curs.
§ Entendre i aplicar aspectes gramaticals correctament; estructures del curs.
§ Reconèixer i reproduir aspectes sonors, de ritme, accentuació i entonació.
FESTIVALS
Halloween
- Reconèixer objectes de Halloween.
- Una cançó (Five scary pumpkins).
Christmas
- Reconèixer objectes nadalencs.
- Una nadala (We wish you a Merry Christmas!).
Easter
- Reconèixer objectes de Pasqua.
- Una cançó (Ten little Easter eggs).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada