WELL DONE 6: PROGRAMACIÓ DE CONTINGUTS
UNITAT WELCOME: Back to school
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a)Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb autonomia, eficàcia i complexitat progressiva de les expressions emprades.
- Repassant el llenguatge dels nivells anteriors.
- Presentant-se i descrivint-se a sí mateix i a altres persones.
- Formulant i responent preguntes sobre el que està fent la gent.
- Intercanviant informació personal en un diàleg.
b)Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals de complexitat progressiva:
- Descripcions de persones.
- Informació personal.
- Un diàleg sobre dades importants.
- Frases sobre rutines diàries.
c)Llegir i comprendre
§ Lectura de diàlegs i textos, desenvolupant la comprensió general i la informació específica:
- Poder llegir i comprendre informació personal en paràgrafs curts.
- Poder llegir i comprendre una agenda anual escolar.
- Poder llegir i comprendre horaris escolars.
d)Escriure
§ Escriptura de frases, treballant l’ortografia i l’ordre de les paraules igualment com la producció escrita guiada de textos senzills amb intencions comunicatives diverses:
- Poder escriure descripcions curtes del que està fent la gent.
- Poder escriure preguntes i respostes curtes sobre informació personal.
- Poder escriure frases per descriure la seva rutina diària.
§ Escriptura de frases, treballant l’ortografia i l’ordre de les paraules igualment com la producció escrita guiada de textos senzills amb intencions comunicatives diverses:
- Poder escriure descripcions curtes del que està fent la gent.
- Poder escriure preguntes i respostes curtes sobre informació personal.
- Poder escriure frases per descriure la seva rutina diària.
UNITAT 1: Ready, steady, go!
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a)Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions emprades.
- Parlant sobre característiques físiques.
- Fent comparacions i preguntes.
- Formulant preguntes i responent sobre les coses que la gent fa millor i sobre l’exercici físic que fem.
- Fent i responent a preguntes sobre malalties comuns.
b)Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals de complexitat progressiva:
- Un diàleg sobre una cursa i sobre malalties.
- Entendre informació específica en textos fàctics.
- Entendre informació específica en diàlegs sobre trobar-se malament.
- Una cançó (Stormy Weather)
- Una història amb recolzament visual
c)Llegir i comprendre
§ Lectura de diàlegs i textos, desenvolupant la comprensió general i la informació específica:
- Poder llegir i comprendre comparacions.
- Poder llegir i comprendre preguntes per comparar a la gent.
- Poder llegir i comprendre un resum d’ una història i un qüestionari sobre el cos humà .
- Poder llegir i comprendre una narració contínua (King Arthur).
d)Escriure
§ Escriptura de frases, treballant l’ ortografia i l’ordre de les paraules així com la producció escrita guiada de textos senzills amb intencions comunicatives: diverses
- Poder escriure frases comparatives i superlatives.
- Poder escriure frases per descriure problemes de salut.
UNITAT 2: Planet Earth
a)Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions emprades.
- Parlant sobre característiques físiques.
- Fent comparacions i preguntes.
- Formulant preguntes i responent sobre les coses que la gent fa millor i sobre l’exercici físic que fem.
- Fent i responent a preguntes sobre malalties comuns.
b)Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals de complexitat progressiva:
- Un diàleg sobre una cursa i sobre malalties.
- Entendre informació específica en textos fàctics.
- Entendre informació específica en diàlegs sobre trobar-se malament.
- Una cançó (Stormy Weather)
- Una història amb recolzament visual
c)Llegir i comprendre
§ Lectura de diàlegs i textos, desenvolupant la comprensió general i la informació específica:
- Poder llegir i comprendre comparacions.
- Poder llegir i comprendre preguntes per comparar a la gent.
- Poder llegir i comprendre un resum d’ una història i un qüestionari sobre el cos humà .
- Poder llegir i comprendre una narració contínua (King Arthur).
d)Escriure
§ Escriptura de frases, treballant l’ ortografia i l’ordre de les paraules així com la producció escrita guiada de textos senzills amb intencions comunicatives: diverses
- Poder escriure frases comparatives i superlatives.
- Poder escriure frases per descriure problemes de salut.
UNITAT 2: Planet Earth
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a)Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions emprades.
- Parlant sobre països.
- Parlant d’un viatge a un altre país.
- Demanant i raonant les coses; formulant i contestant preguntes fent servir Why?, Because?
- Parlant del temps.
b)Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals de complexitat progressiva:
- Entendre a gent que parla sobre els països que volen visitar.
- Entendre preguntes per obtenir informació.
- Entendre diàlegs en els quals la gent fa plans.
- Una cançó.
c)Llegir i comprendre
§ Lectura de diàlegs i textos, desenvolupant la comprensió general i la informació específica:
- Poder llegir i comprendre informació sobre el temps.
- Poder llegir i comprendre informació fàctica sobre diferents matèries.
- Poder llegir i comprendre una narració contínua (King Arthur).
d)Escriure
§ Escriptura de frases, treballant l’ortografia i l’ordre de les paraules i també la producció escrita guiada de textos senzills amb intencions comunicatives diverses:
- Poder descriure països, nacionalitats i vocabulari i frases relacionades amb la meteorologia.
- Completar un text fàctic sobre l’escalfament global.
a)Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions emprades.
- Parlant sobre països.
- Parlant d’un viatge a un altre país.
- Demanant i raonant les coses; formulant i contestant preguntes fent servir Why?, Because?
- Parlant del temps.
b)Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals de complexitat progressiva:
- Entendre a gent que parla sobre els països que volen visitar.
- Entendre preguntes per obtenir informació.
- Entendre diàlegs en els quals la gent fa plans.
- Una cançó.
c)Llegir i comprendre
§ Lectura de diàlegs i textos, desenvolupant la comprensió general i la informació específica:
- Poder llegir i comprendre informació sobre el temps.
- Poder llegir i comprendre informació fàctica sobre diferents matèries.
- Poder llegir i comprendre una narració contínua (King Arthur).
d)Escriure
§ Escriptura de frases, treballant l’ortografia i l’ordre de les paraules i també la producció escrita guiada de textos senzills amb intencions comunicatives diverses:
- Poder descriure països, nacionalitats i vocabulari i frases relacionades amb la meteorologia.
- Completar un text fàctic sobre l’escalfament global.
UNITAT 3: On the screen
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a)Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions emprades.
- Parlant sobre costums i rutines.
- Demanant i donant informació sobre la programació de la TV, expressant el que li agrada i no li agrada.
- Descrivint persones i pel·lícules, fent comparacions i contrastos.
- Opinant per compartir o no una idea.
a)Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions emprades.
- Parlant sobre costums i rutines.
- Demanant i donant informació sobre la programació de la TV, expressant el que li agrada i no li agrada.
- Descrivint persones i pel·lícules, fent comparacions i contrastos.
- Opinant per compartir o no una idea.
b)Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals de complexitat progressiva:
- Preguntes i respostes sobre la programació de la TV.
- Un diàleg sobre hàbits a l’ hora de veure la TV.
- Entendre opinions.
- Entendre el significat general i informació específica de diàlegs sobre la TV o pel·lícules.
c)Llegir i comprendre
§ Lectura de diàlegs i textos, desenvolupant la comprensió general i la informació específica:
- Poder llegir i comprendre frases sobre la freqüència amb la que es fa quelcom.
- Poder llegir i comprendre frases que expressen opinions.
- Poder llegir i comprendre una història amb vinyetes.
- Poder llegir i comprendre instruccions per dibuixar.
- Llegir i comprendre descripcions de programes de televisió i una ressenya d’ una pel·lícula.
§ Poder entendre textos orals de complexitat progressiva:
- Preguntes i respostes sobre la programació de la TV.
- Un diàleg sobre hàbits a l’ hora de veure la TV.
- Entendre opinions.
- Entendre el significat general i informació específica de diàlegs sobre la TV o pel·lícules.
c)Llegir i comprendre
§ Lectura de diàlegs i textos, desenvolupant la comprensió general i la informació específica:
- Poder llegir i comprendre frases sobre la freqüència amb la que es fa quelcom.
- Poder llegir i comprendre frases que expressen opinions.
- Poder llegir i comprendre una història amb vinyetes.
- Poder llegir i comprendre instruccions per dibuixar.
- Llegir i comprendre descripcions de programes de televisió i una ressenya d’ una pel·lícula.
d)Escriure
§ Escriptura de frases, treballant l’ ortografia i l’ ordre de les paraules igualment com la producció escrita guiada de textos senzills amb intencions comunicatives diverses:
- Poder escriure frases per descriure els hàbits a l’hora de veure la televisió i la freqüència amb la que es veu.
- Poder escriure frases que expressen opinions.
UNITAT 4: At work
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a)Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions emprades.
- Parlant sobre la professió que els agradaria tenir.
- Formulant i contestant preguntes sobre les professions de la gent.
- Formulant i contestant preguntes sobre el passat.
- Parlant sobre esdeveniments importants del passat.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals de complexitat progressiva:
- Preguntes i respostes sobre professions i sobre personatges famosos del passat.
- Un diàleg sobre professions.
- Una història amb recolzament visual.
c)Llegir i comprendre
§ Lectura de diàlegs i textos, desenvolupant la comprensió general i la informació específica:
- Poder llegir i comprendre frases i preguntes sobre professions.
- Llegir i comprendre una història anb vinyetes.
- Poder llegir i comprendre un qüestionari laboral.
a)Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions emprades.
- Parlant sobre la professió que els agradaria tenir.
- Formulant i contestant preguntes sobre les professions de la gent.
- Formulant i contestant preguntes sobre el passat.
- Parlant sobre esdeveniments importants del passat.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals de complexitat progressiva:
- Preguntes i respostes sobre professions i sobre personatges famosos del passat.
- Un diàleg sobre professions.
- Una història amb recolzament visual.
c)Llegir i comprendre
§ Lectura de diàlegs i textos, desenvolupant la comprensió general i la informació específica:
- Poder llegir i comprendre frases i preguntes sobre professions.
- Llegir i comprendre una història anb vinyetes.
- Poder llegir i comprendre un qüestionari laboral.
d)Escriure
§ Escriptura de frases, treballant l’ ortografia i l’ ordre de les paraules igualment com la producció escrita guiada de textos senzills amb intencions comunicatives diverses:
- Poder escriure paraules relacionades amb les professions.
- Poder escriure correctament paraules amb “b” o “v”.
- Poder escriure frases per descriure professions i esdeveniments passats.
- Poder escriure un text sobre una persona que coneixem i sobre la seva vida.
UNITAT 5: Having fun
§ Escriptura de frases, treballant l’ ortografia i l’ ordre de les paraules igualment com la producció escrita guiada de textos senzills amb intencions comunicatives diverses:
- Poder escriure paraules relacionades amb les professions.
- Poder escriure correctament paraules amb “b” o “v”.
- Poder escriure frases per descriure professions i esdeveniments passats.
- Poder escriure un text sobre una persona que coneixem i sobre la seva vida.
UNITAT 5: Having fun
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a)Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions emprades.
- Preguntant i contestant sobre preus.
- Parlant sobre el menjar que hi ha.
- Oferint i demanant coses.
- Parlant de plans pel futur.
b)Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals de complexitat progressiva:
- Entenent preus.
- Entenent un diàleg en un bar de tapes.
- Entenent diàlegs sobre plans de futur.
c)Llegir i comprendre
§ Lectura de diàlegs i textos, desenvolupant la comprensió general i la informació específica:
- Poder llegir i comprendre frases sobre plans de futur.
- Poder llegir i comprendre problemes matemàtics i solucions sobre diners i mides.
- Poder llegir i extreure el significat general i informació específica sobre festes i el menjar.
- Poder llegir i comprendre una descripció sobre plans pel cap de setmana.
a)Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions emprades.
- Preguntant i contestant sobre preus.
- Parlant sobre el menjar que hi ha.
- Oferint i demanant coses.
- Parlant de plans pel futur.
b)Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals de complexitat progressiva:
- Entenent preus.
- Entenent un diàleg en un bar de tapes.
- Entenent diàlegs sobre plans de futur.
c)Llegir i comprendre
§ Lectura de diàlegs i textos, desenvolupant la comprensió general i la informació específica:
- Poder llegir i comprendre frases sobre plans de futur.
- Poder llegir i comprendre problemes matemàtics i solucions sobre diners i mides.
- Poder llegir i extreure el significat general i informació específica sobre festes i el menjar.
- Poder llegir i comprendre una descripció sobre plans pel cap de setmana.
d)Escriure
§ Escriptura de frases, treballant l’ortografia i l’ ordre de les paraules igualment com la producció escrita guiada de textos senzills amb intencions comunicatives diverses:
- Poder escriure aliments i activitats de temps lliure.
- Poder escriure frases amb contraccions.
- Poder escriure frases per descriure el menjar que hi ha.
- Poder escriure frases i preguntes sobre plans de futur.
- Poder escriure un paràgraf sobre plans pel cap de setmana.
UNITAT 6: Around the world
§ Escriptura de frases, treballant l’ortografia i l’ ordre de les paraules igualment com la producció escrita guiada de textos senzills amb intencions comunicatives diverses:
- Poder escriure aliments i activitats de temps lliure.
- Poder escriure frases amb contraccions.
- Poder escriure frases per descriure el menjar que hi ha.
- Poder escriure frases i preguntes sobre plans de futur.
- Poder escriure un paràgraf sobre plans pel cap de setmana.
UNITAT 6: Around the world
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a)Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions emprades.
- Parlar del que la gent va fer en el passat.
- Formular i contestar preguntes sobre el passat.
- Narrar una història amb esdeveniments passats.
a)Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions emprades.
- Parlar del que la gent va fer en el passat.
- Formular i contestar preguntes sobre el passat.
- Narrar una història amb esdeveniments passats.
b)Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals de complexitat progressiva:
- Poder formular i contestar preguntes sobre el que la gent va fer al passat.
- Poder participar en un diàleg sobre el passat recent.
- Poder formular i contestar preguntes sobre les vacances.
c)Llegir i comprendre
§ Lectura de diàlegs i textos, desenvolupant la comprensió general i la informació específica:
- Llegir i comprendre frases sobre el que va ocórrer en el passat.
- Llegir i comprendre una història amb vinyetes.
- Llegir i comprendre resums d’ històries.
- Llegir i comprendre una descripció sobre vacances en ciutats famoses.
§ Poder entendre textos orals de complexitat progressiva:
- Poder formular i contestar preguntes sobre el que la gent va fer al passat.
- Poder participar en un diàleg sobre el passat recent.
- Poder formular i contestar preguntes sobre les vacances.
c)Llegir i comprendre
§ Lectura de diàlegs i textos, desenvolupant la comprensió general i la informació específica:
- Llegir i comprendre frases sobre el que va ocórrer en el passat.
- Llegir i comprendre una història amb vinyetes.
- Llegir i comprendre resums d’ històries.
- Llegir i comprendre una descripció sobre vacances en ciutats famoses.
d)Escriure
§ Escriptura de frases, treballant l’ortografia i l’ ordre de les paraules igualment com la producció escrita guiada de textos senzills amb intencions comunicatives diverses:
- Escriure verbs regulars i irregulars en passat.
- Escriure frases sobre el que es va fer en el passat.
- Escriure preguntes per demanar informació sobre el passat.
- Escriure un paràgraf per descriure unes vacances.
§ Escriptura de frases, treballant l’ortografia i l’ ordre de les paraules igualment com la producció escrita guiada de textos senzills amb intencions comunicatives diverses:
- Escriure verbs regulars i irregulars en passat.
- Escriure frases sobre el que es va fer en el passat.
- Escriure preguntes per demanar informació sobre el passat.
- Escriure un paràgraf per descriure unes vacances.
UNITAT: Well done!
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a)Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions emprades.
- Fent un qüestionari.
- Formulant i contestant preguntes sobre el passat.
- Parlant dels plans per l’any vinent.
- Formulant i contestant preguntes sobre plans de futur.
b)Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals de complexitat progressiva:
- Afirmacions sobre esdeveniments passats.
- Un diàleg amb informació personal
- Textos sobre plans de futur.
c)Llegir i comprendre
§ Lectura de diàlegs i textos, desenvolupant la comprensió general i la informació específica:
- Poder llegir i comprendre paràgrafs que descriuen esdeveniments passats.
- Poder llegir i comprendre preguntes fàctiques sobre el passat.
- Poder llegir i comprendre un paràgraf sobre plans de futur.
d)Escriure
§ Escriptura de frases, treballant l’ortografia i l’ordre de les paraules igualment com la producció escrita guiada de textos senzills amb intencions comunicatives diverses:
- Poder escriure frases sobre esdeveniments del passat.
- Poder escriure preguntes per demanar informació sobre el passat.
- Poder escriure frases sobre el futur i plans de futur.
a)Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions emprades.
- Fent un qüestionari.
- Formulant i contestant preguntes sobre el passat.
- Parlant dels plans per l’any vinent.
- Formulant i contestant preguntes sobre plans de futur.
b)Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals de complexitat progressiva:
- Afirmacions sobre esdeveniments passats.
- Un diàleg amb informació personal
- Textos sobre plans de futur.
c)Llegir i comprendre
§ Lectura de diàlegs i textos, desenvolupant la comprensió general i la informació específica:
- Poder llegir i comprendre paràgrafs que descriuen esdeveniments passats.
- Poder llegir i comprendre preguntes fàctiques sobre el passat.
- Poder llegir i comprendre un paràgraf sobre plans de futur.
d)Escriure
§ Escriptura de frases, treballant l’ortografia i l’ordre de les paraules igualment com la producció escrita guiada de textos senzills amb intencions comunicatives diverses:
- Poder escriure frases sobre esdeveniments del passat.
- Poder escriure preguntes per demanar informació sobre el passat.
- Poder escriure frases sobre el futur i plans de futur.
FESTIVALS:
Halloween
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions emprades.
- Narrant una història de fantasmes.
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions emprades.
- Narrant una història de fantasmes.
Christmas
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions emprades.
- Parlant sobre tradicions relacionades amb La festa de Nadal.
- Contestant a preguntes sobre un text fàctic (Christmas Trivia).
- Cantant una cançó (The twelve days of Christmas).
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions emprades.
- Parlant sobre tradicions relacionades amb La festa de Nadal.
- Contestant a preguntes sobre un text fàctic (Christmas Trivia).
- Cantant una cançó (The twelve days of Christmas).
April Fool’s Day
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions emprades.
- Parlant sobre tradicions relacionades amb April Fool’s Day.
- Explicant un acudit senzill.
- Cantant una cançó (April Fool)
§ Participar en interaccions orals en situacions reals o simulades amb progressiva autonomia, eficàcia i complexitat de les expressions emprades.
- Parlant sobre tradicions relacionades amb April Fool’s Day.
- Explicant un acudit senzill.
- Cantant una cançó (April Fool)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada