Aquí teniu la programació del llibre que faran aquest curs 2013/14 els alumnes de P4.
SPLASH A: PROGRAMACIÓ DE CONTINGUTS
UNITAT D’INTRODUCCIÓ: HELLO
TEMA
Salutacions
i presentacions
OBJECTIUS
§ reconèixer i respondre a la pregunta
What’s your name?
§ Presentar i practicar el lèxic dels
colors.
§ Presentar i practicar el lèxic dels
números de l’1 al 4
§
Presentar o
tornar a presentar els personatges del curs.
§
Establir
unes rutines de classe.
§
Presentar i
començar els portafolis dels nens creant una pàgina de portada.
LLENGUATGE
ACTIU
Nou: Hello,
what’s your name?
I’m…
yellow, blue, green
one, two, three, four.
LLENGUATGE
PASSIU
Hello, Bye Bye, Good
morning/afternoon, Time to go!, See you tomorrow, See you next lesson, Sit
down, please, Stand up, please, It’s Tex, Very good!, Well done! What’s this?,
Who’s this?, What colour is it?, What number is it?
ESTRUCTURES
COMUNICATIVES
Hello. Goodbye, what’s your name?,
sunny, windy, rainy, snowy
UNITAT 1: LOOK AT MY MASK
UNITAT 1: LOOK AT MY MASK
TEMA
Les parts de
la cara
OBJECTIUS
§ Presentar el vocabulari de les parts
de la cara i practicar-lo.
§
Reconèixer i
respondre a la pregunta How are you?
§
Repassar els
colors i els números.
LLENGUATGE
ACTIU
Nou: Ears, eyes, nose, mouth, face, hair.
Estructures: How are you? I’m happy/ sad/ sleepy.
Els números
5 i 6
Repàs: Yellow, blue, green, red. Els números de l’1 al 4. Sunny, windy, rainy, snowy.
LLENGUATGE
PASSIU
Sit down, please, Stand up, please,
Very good!, Well done! We can say…, What’s this?, Who’s this?, What colour is
it?, What number is it?, Touch your face, Let’s sing the song!, Listen to the
story!, It’s time _os ay Goodbye! See
you tomorrow/next time/next lesson, etc.
ESTRUCTURES
COMUNICATIVES
We can say…, What’s this?, Who’s
this?, What colour is it?, What number is it?, Touch your (nose)!, What’s the
weather today?
UNITAT 2: WAIT AND SEE...
UNITAT 2: WAIT AND SEE...
TEMA
La família
OBJECTIUS
§ Presentar i practicar el lèxic de la
família.
§
Reconèixer i
respondre a la pregunta What’s your
favourite colour?
§
Repassar el
vocabulari dels colors, els números, les salutacions, el temps i els
sentiments.
LLENGUATGE
ACTIU
Nou: mummy,
daddy, sister, brother, granny, granddad.
Estructures: What’s your favourite colour? orange, brown, purple, pink.
Repàs: Els colors, els números, les
salutacions, el temps, els sentiments.
LLENGUATGE
PASSIU
Sit down, please, Stand up, please,
Very good!, Well done! We can say…, What’s this?, Who’s this?, What colour is
it?, What number is it?, Touch your face, Let’s sing the song!, Listen to the
story!, It’s time to say Goodbye! See
you tomorrow/next time/next lesson, etc.
ESTRUCTURES
COMUNICATIVES
We can say…, What’s this?, Who’s
this?, What colour is it?, What number is it?, Touch your (nose)!, What’s the
weather today?, What’s your favourite colour?, How many…?
UNITAT 3: CHRISTMAS PRESENTS
UNITAT 3: CHRISTMAS PRESENTS
TEMA
Christmas (el Nadal)
OBJECTIUS
§ Presentar i practicar el lèxic de
les joguines.
§
Reconèixer i
respondre a la pregunta What do you want
for Christmas?
§
Repassar els
colors, els números i el temps.
LLENGUATGE
ACTIU
Nou: computer
game, puppet, train, book, car, costume.
Estructures: What do you want for Christmas? I want a…, please.
Repàs: Els colors, els números i el
temps.
LLENGUATGE
PASSIU
Sit down, please, Stand up, please,
Very good!, Well done! We can say…, What’s this?, Who’s this?, What colour is
it?, What number is it?, Touch your face, Let’s sing the song!, Listen to the
story!, It’s time to say Goodbye! See
you tomorrow/next time/next lesson, etc.
ESTRUCTURES
COMUNICATIVES
We can say…, What’s this?, Who’s
this?, What colour is it?, What number is it?, What do you want for Christmas?,
What’s the weather today?
UNITAT 4: LET’S MAKE A SNOWMAN
UNITAT 4: LET’S MAKE A SNOWMAN
TEMA
La roba
d’hivern
OBJECTIUS
§ Presentar i practicar el lèxic de la
roba d’hivern.
§
Reconèixer i
respondre correctament a la instrucció Put
on your…
§
Repassar els
colors, els números, el temps i els sentiments.
LLENGUATGE
ACTIU
Nou: socks,
boots, sweater, jacket, hat, mittens.
Estructures: It’s cold. Put on your...
Repàs: els colors,
els números, el temps i els sentiments.
LLENGUATGE
PASSIU
Sit down, please, Stand up, please,
Very good!, Well done! We can say…, What’s this?, Who’s this?, What colour is
it?, What number is it?, Touch your face, Let’s sing the song!, Listen to the
story!, It’s time to say Goodbye! See
you tomorrow/next time/next lesson, etc.
ESTRUCTURES
COMUNICATIVES
We can say…, What’s this?, Who’s
this?, What colour is it?, What number is it?, Touch your (nose)! What’s the
weather today?, Put on your… , Can you remember?
UNITAT 5: WHAT DO YOU WANT TO BE?
UNITAT 5: WHAT DO YOU WANT TO BE?
TEMA
Les professions
OBJECTIUS
§ Presentar i practicar el lèxic de
les professions.
§ Reconèixer i respondre a la petición
Can I have…? utilitzant vocabulari
relatiu als objectes de l’aula.
§
Repassar els
colors, els números, les joguines, la roba d’hivern, el temps i els sentiments.
LLENGUATGE
ACTIU
Nou: fire
fighter, chef, shop assistant, teacher, doctor, waiter.
Estructures: Can I have a… , please?/ school bag, book, pencil, crayon.
Repàs: Colors, números, joguines, roba
d’hivern, el temps i els sentiments.
LLENGUATGE
PASSIU
Sit down, please, Stand up, please,
Very good!, Well done! We can say…, What’s this?, Who’s this?, What colour is
it?, What number is it?, Touch your face, Let’s sing the song!, Listen to the
story!, It’s time to say Goodbye! See
you tomorrow/next time/next lesson, etc.
ESTRUCTURES
COMUNICATIVES
We can say…, What’s this?, Who’s
this?, What colour is it?, What number is it?, Touch your (nose)! What’s the
weather today?, Put on your… Can you
remember? Can I have a ..., please?
UNITAT 6: THE LITTLE SEEDS
UNITAT 6: THE LITTLE SEEDS
TEMA
Les plantes
OBJECTIUS
§ Presentar i practicar el lèxic
relatiu a les flors.
§
Reconèixer i
respondre a les instruccions Look on/
under/ in…
§
Repassar el
vocabulari de les unitats 1 a 5.
LLENGUATGE
ACTIU
Nou: seeds,
shoots, stems, leaves, buds, flowers.
Estructures: Look on / under / in…
Repàs: Els colors, els números, les
joguines, la roba d’hivern, la cara, la família, les professions, el temps, els
sentiments.
LLENGUATGE
PASSIU
Sit down, please, Stand up, please,
Very good!, Well done! We can say…, What’s this?, Who’s this?, What colour is
it?, What number is it?, Touch your face, Let’s sing the song!, Listen to the
story!, It’s time to say Goodbye!, See you tomorrow/next time/next lesson, etc.
ESTRUCTURES
COMUNICATIVES
We can say…, What’s this?, Who’s
this?, What colour is it?, What number is it?, Touch your (nose)!, What’s the
weather today?, Put on your…, Can you
remember? Can I have a ..., please?
UNITAT 7: I’M HUNGRY!
UNITAT 7: I’M HUNGRY!
TEMA
Els aliments
OBJECTIUS
§ Presentar i practicar el lèxic dels
aliments.
§
Reconèixer i
utilitzar correctament I like… en
relació amb el lèxic dels aliments.
§
Repassar el
vocabulari de les unitats 1 a 6.
LLENGUATGE
ACTIU
Nou: Sandwiches,
cheese, chicken, salad, spaghetti, chocolate.
Estructures: I like… juice, bananas, yoghurt.
Repàs: Els colors, els números, les
joguines, la roba d’hivern, la cara, la família, les professions, el temps, els
sentiments, les flors.
LLENGUATGE
PASSIU
Sit down, please, Stand up, please,
Very good!, Well done! We can say…, What’s this?, Who’s this?, What colour is
it?, What number is it?, Touch your face, Let’s sing the song!, Listen to the
story!, It’s time to say Goodbye! See
you tomorrow/next time/next lesson, etc.
ESTRUCTURES
COMUNICATIVES
We can say…, What’s this?, Who’s
this?, What colour is it?, What number is it?, Touch your (nose)!, What’s the
weather today?, Put on your… , Can you remember?, Can I have a ..., please?, I
like…
UNITAT 8: WAKE UP, TEX!
UNITAT 8: WAKE UP, TEX!
TEMA
Els animals
de la granja.
OBJECTIUS
§ Presentar i practicar el lèxic dels
animals de la granja.
§ Aprendre algunes salutacions noves.
§
Reconèixer i
respondre correctament a les instruccions: Get
out of bed. Open your eyes. Go to bed. Close your eyes.
§
Repassar el
vocabulari de les unitats 1 a 7.
LLENGUATGE
ACTIU
Nou: cow, horse,
pig, sheep, hen, chick.
Estructures
i expressions: Good morning. Good night. Get out of bed.
Open your eyes.
Repàs: Els colors, els números, les
joguines, la roba d’hivern, la cara, la família, les professions, el temps, els
sentiments, les flors, els aliments.
LLENGUATGE
PASSIU
Sit down, please, Stand up, please,
Very good!, Well done! We can say…, What’s this?, Who’s this?, What colour is
it?, What number is it?, Touch your face, Let’s sing the song!, Listen to the
story!, It’s time to say Goodbye! See
you tomorrow/next time/next lesson, etc.
ESTRUCTURES
COMUNICATIVES
We can say…, What’s this?, Who’s
this?, What colour is it?, What number is it?, Touch your (nose)!, What’s the
weather today?, Put on your…, Can you
remember?, Can I have a ..., please?, I like…
UNITAT 9: SAFE IN THE SUN
UNITAT 9: SAFE IN THE SUN
TEMA
L’estiu
OBJECTIUS
§ Presentar i practicar el lèxic
relacionat amb l’estiu.
§
Reconèixer i
respondre a la instrucció Let’s (have a
picnic).
§
Repassar el
vocabulari de les unitats 1 a 8.
LLENGUATGE
ACTIU
Nou: sun cream,
sun hat, T-shirt, water, sun, umbrella, sunglasses.
Estructures: Lets have a picnic!, Oranges, apples cherries.
Repàs: Els colors, els números, les
joguines, la roba d’hivern, la cara, la família, les professions, el temps, els
sentiments, les flors, els aliments, els animals de la granja.
LLENGUATGE
PASSIU
Sit down, please, Stand up, please,
Very good!, Well done! We can say…, What’s this?, Who’s this?, What colour is
it?, What number is it?, Touch your face, Let’s sing the song!, Listen to the
story!, It’s time to say Goodbye! See
you tomorrow/next time/next lesson, etc.
ESTRUCTURES
COMUNICATIVES
We can say…, What’s this?, Who’s
this?, What colour is it?, What number is it?, Touch your (nose)! What’s the
weather today? Put on your… Can you
remember? Can I have a ..., please? I like…, Let’s have a picnic.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada