Programacions Curs 2016/2017 per 1r de Primària
Aquí es troba una descripció de la programació del llibre, que faran els nens de 1r de primària aquest any a l'anglès extraescolar.
ENGLISH KIT 1: PROGRAMACIÓ DE CONTINGUTS
UNITAT 1: HELLO MR FIXIT!
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a) Comunicació oral
Participar en interaccions orals:
· Cantar una cançó.
· Recitar rimes.
· Parlar dels colors preferits.
· Representar una història.
· Centrar-se en el so inicial /p/.
b) Comprensió lectora
Lectura de paraules i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
· Llegir una història.
· Llegir i identificar els colors.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’ aula:
· Reconèixer salutacions (hello, goodbye..), nombres (one, two…) i colors (yellow, orange…).
· Escoltar una història.
· Fer un dictat de colors.
· Comprendre algunes frases bàsiques.
VOCABULARI
· Salutacions: hello, goodbye,bye…
· Personatges English Kit: Fred, Flo…
· Colors: red, blue, green…
· Nombres: one, two, ten…
· Formes geomètriques: big, small, triangle, square…
ESTRUCTURES
· What’s your name?
· I’m Aleix.
· My favourite colour is…
· What colour is your bag?
· What’s this?
· Are you ready?
· Stand up.
· Sit down.
UNITAT 2: THE SCHOOL SHOW
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a) Comunicació oral
Participar en interaccions orals:
· Cantar dues cançons.
· Recitar rimes.
· Preguntar i respondre sobre el nom i l’edat.
· Parlar sobre els membres de la familia.
· Representar una història.
· Centrar-se en el sons inicials /s/ i /b/.
b) Comprensió lectora
Lectura de paraules i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
· Llegir una història.
· Llegir i identificar els membres de la família.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’ aula:
· Reconèixer membres de la família (mum, dad..) i colors (yellow, orange…).
· Escoltar una història.
· Fer un dictat de colors.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles - Pre-escriptura (Opcional):
· Escriure les paraules dels membres de la familia.
· Escriure el nom i l’edat.
VOCABULARI
· Membres de la família: Mum, Dad, Grandma…
· Persones: man, woman, boy, girl…
ESTRUCTURES
· How old are you?
· I’m six years old.
· Who can you see in this picture?
· I can see a man.
· Pleased to meet you.
· That’s not polite!
· Well done!
· Good luck!
· Oh dear!
UNITAT 3: THE PICNIC
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a) Comunicació oral
Participar en interaccions orals:
· Cantar dues cançons.
· Recitar rimes.
· Preguntar i respondre sobre el nom i l’edat.
· Parlar de les coses que portes
· Entendre’s amb algú per intercambiar alguna cosa.
· Centrar-se en el sons inicials /s/ i /b/.
b) Comprensió lectora
Lectura de paraules i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
· Llegir una història.
· Llegir i identificar les paraules per menjar i beguda.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’ aula:
· Reconèixer paraules per menjar i beguda (apple, banana, juice…)
· Escoltar una història.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles - Pre-escriptura (Opcional):
· Escriure les paraules dels membres de la familia.
· Escriure el nom i l’edat.
VOCABULARI
· Menjar: Orange, cake, biscuit…
· Beguda: milk, fizzy drink, juice…
ESTRUCTURES
· I’ve got an apple…
· How many spoons of sugar?
· Three spoons of sugar, please.
· Good/bad for you.
· What clean/dirty hands!
· What have you got?
· Can I have a banana?
UNITAT 4: THE TOY CUPBOARD
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a) Comunicació oral
Participar en interaccions orals:
· Cantar dues cançons.
· Recitar rimes.
· Preguntar i respondre on és alguna cosa (de la classe).
· Parlar de que estan fetes les coses.
· Representar una història.
· Centrar-se en el sons inicials /r/ i /pl/.
b) Comprensió lectora
Lectura de paraules i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
· Llegir una història.
· Llegir i identificar les paraules per joguines.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’ aula:
· Reconèixer paraules per joguines (car, doll, ball…)
· Escoltar una història.
· Relacionar paraules que comencen amb el mateix so.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles - Pre-escriptura (Opcional):
· Escriure les paraules pels joguines i materials.
VOCABULARI
· Joguines: Car, doll, ball…
· Materials: plastic, wood, metal…
ESTRUCTURES
· Where’s my pencil?
· It’s here.
· It isn’t here.
· What colour is the ball?
· Can you see my teddy?
· What colour’s the ball?
· Here’s your car.
· I want my doll.
UNITAT 5: PUPPETS
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a) Comunicació oral
Participar en interaccions orals:
· Cantar dues cançons.
· Recitar rimes.
· Preguntar i respondre sobre el color d’ulls i cabell.
· Parlar de les parts del cos d’una titella.
· Representar una història.
· Centrar-se en el sons inicials /h/ i /f/.
b) Comprensió lectora
Lectura de paraules i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
· Llegir una història.
· Llegir i identificar les paraules per les parts del cos i la cara.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’ aula:
· Reconèixer paraules per parts del cos (head, arms, legs…)
· Escoltar una història.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles - Pre-escriptura (Opcional):
· Escriure les paraules per les parts del cos.
VOCABULARI
· Parts del cos: Feet, fingers, toes…
· Parts de la cara: hair, eyes, nose…
ESTRUCTURES
· What colour hair/eyes have you got?
· I’ve got red hair and green eyes.
· Move the legs.
· That’s easy.
· That’s impossible.
· Don’t be silly.
· Where’s the puppet box?
UNITAT 6: AT THE FARM
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a) Comunicació oral
Participar en interaccions orals:
· Cantar dues cançons.
· Recitar rimes.
· Parlar de les coses que ens agraden i o no ens agraden
· Representar una història.
· Centrar-se en el sons inicials /d/ i /t∫/.
b) Comprensió lectora
Lectura de paraules i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
· Llegir una història.
· Llegir i identificar les paraules pels animals.
· Reconèixer les primeres lletres de les paraules.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’ aula:
· Reconèixer paraules pels animals (dog, cat, hen…)
· Escoltar una història.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles - Pre-escriptura (Opcional):
· Escriure les paraules pels animals.
· Completar uns mots encreuats.
VOCABULARI
· Animals: Cow, sheep, goat…
· Cries animals: foal, lamb, puppy, kitten…
ESTRUCTURES
· I like…
· I don’t like…
· What’s your favourite animal?
· Where are the ducks?
· What’s your favourite animal?
· Come and feed the sheeps.
UNITAT 7: AT THE PARK
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a) Comunicació oral
Participar en interaccions orals:
· Cantar una cançó
· Recitar rimes.
· Parlar del que pots fer i del que no pots fer.
· Representar una història.
· Centrar-se en el sons inicials /r/ i /w/.
b) Comprensió lectora
Lectura de paraules i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
· Llegir una història.
· Llegir i identificar les paraules per habilitats i accions.
· Reconèixer les lletres inicials de les paraules.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’ aula:
· Reconèixer paraules per habilitats i accions (run, jump, climb a tree…)
· Escoltar una història.
· Seguir una ruta per un mapa.
· Seguir un laberint.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles - Pre-escriptura (Opcional):
· Escriure les paraules per habilitats i accions.
· Completar frases senzilles.
VOCABULARI
· Accions: Walk, hop, fly…
· Habilitats: ride a bike, kick a ball, climb a tree, swim…
ESTRUCTURES
· I can play football.
· I can’t fly.
· He can read and write.
· Can you jump?
· Let’s ride our bikes!
UNITAT 8: NEW CLOTHES
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a) Comunicació oral
Participar en interaccions orals:
· Cantar dues cançons.
· Parlar del temps que fa.
· Parlar del que portes posat.
· Representar una història.
· Centrar-se en el sons inicials /∫/ i /dʒ /.
b) Comprensió lectora
Lectura de paraules i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
· Llegir una història.
· Llegir i identificar les paraules per la roba i el temps.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’ aula:
· Reconèixer paraules per la roba (dress, T-shirt, shorts…)
· Escoltar una història.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles - Pre-escriptura (Opcional):
· Escriure les paraules per la roba i el temps.
· Completar frases senzilles.
· Fer uns mots encreuats.
VOCABULARI
· Roba: Trousers, jumper, skirt…
· Temps: windy, raining, cloudy…
ESTRUCTURES
· I’m wearing blue jeans.
· What’s the weather like?
· It’s hot.
· I’ve got a pink dress.
· What can I wear?
· He’s got some special clothes.
UNITAT 9: HOUSE AND HOME
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a) Comunicació oral
Participar en interaccions orals:
· Cantar dues cançons.
· Recitar rimes.
· Parlar de l’habitació on és algú.
· Parlar d’on són les coses en un mapa senzill.
· Centrar-se en el sons inicials /g/ i /l/.
· Representar una història.
b) Comprensió lectora
Lectura de paraules i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
· Llegir una història.
· Llegir i identificar les paraules per les parts i habitacions d’una casa i llocs de la ciutat.
· Distingir entre pronom masculí i femení: he’s/ she’s…
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’ aula:
· Reconèixer paraules per les habitacions d’una casa (living room, kitchen, bedroom…)
· Escoltar una història.
· Seguir una ruta per una casa.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles - Pre-escriptura (Opcional):
· Escriure les paraules per les habitacions de casa i llocs de la ciutat.
· Completar frases senzilles.
· Fer uns mots encreuats.
VOCABULARI
· Habitacions de casa: Hall, garage, garden…
· Llocs de la ciutat: House, bus stop, shop, school…
ESTRUCTURES
· Where’s the bus stop?
· He’s/She’s in the living room.
· Norton’s missing!
· Is he here?
· Look at that!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada