Programacions Curs 2016/2017 per 2n de Primària
Aquí es troba una descripció de la programació del llibre, que faran els nens de 2n de primària aquest any a l'anglès extraescolar.
ENGLISH KIT 2: PROGRAMACIÓ DE CONTINGUTS
UNITAT 1: NEW FRIENDS
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)
Comunicació oral
Participar en
interaccions orals:
·
Cantar dues cançons.
·
Parlar de la teva alçada.
·
Representar una història.
b)
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura:
·
Llegir una història.
·
Llegir i identificar els dies
de la setmana.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·
Reconèixer els nombres (one, two…) i els personatges.
·
Escoltar una història.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura:
·
Escriure les paraules dels
dies de la setmana.
·
Escriure els nombres i
els pronoms he/she.
VOCABULARI
·
Dies de la setmana: Monday, Tuesday, Wednesday
·
Mesures matemàtiques: metre, centimetre
·
Nombres: one, two, thirteen, twenty-two, thirty…
ESTRUCTURES
·
What’s your name?
·
I’m Aleix.
·
My favourite day is…
·
How old is she?
·
She’s fourteen years old.
·
Who’s that?
·
How told is she?
UNITAT 2: THE TREEHOUSE
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
e)
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·
Cantar dues cançons.
·
Recitar rimes.
·
Parlar sobre imatges/dibuixos.
·
Representar una història.
f)
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura:
·
Llegir una història.
·
Llegir i identificar
les paraules per mobles (window,
picture…)
g) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·
Reconèixer les paraules
per mobles (bed, table, chair…).
·
Escoltar una història.
h) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura:
·
Escriure les paraules per els
mobles.
VOCABULARI
·
Mobles: Rug, cushion, sofa, mirror, window…
ESTRUCTURES
·
Where is she?
·
Is she under the table?
·
Is it correct?
·
I can see a picture on the wall.
UNITAT 3: COME AND PLAY
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·
Cantar dues cançons.
·
Parlar de les coses que tenen/porten els altres.
·
Classificar diferents coses amb categories.
·
Representar una història.
b)
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura:
·
Llegir una història.
·
Llegir i identificar les
paraules per joguines.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·
Reconèixer paraules per
joguines (frisbee, bike…)
·
Escoltar una història.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura:
·
Escriure les paraules per
joguines.
·
Escriure algunes frases
bàsiques (He’s/She’s got a bike…).
VOCABULARI
·
Joguines: Ball, bike, yo-yo, kite…
·
Transports: motorbike, plane, car, wheel…
ESTRUCTURES
·
She’s got a car.
·
It’s broken!
·
Never mind.
·
Whatch my tricks!
·
Wave at me!
UNITAT 4: AT THE WILDLIFE PARK
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·
Cantar dues cançons.
·
Fer preguntes per identificar animals.
·
Parlar del que poden fer diferents animals.
·
Representar una història.
b)
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura:
·
Llegir una història.
·
Llegir i identificar els
animals salvatges i les parts del cos dels animals.
·
Reconèixer les inicials de les
paraules.
·
Identificar els animals
salvatges amb descripcions.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·
Reconèixer paraules per
animals (dolphin, zebra, giraffe…) i
parts dels animals (wings, tail, beak…)
·
Escoltar una història.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura:
·
Escriure les paraules pels animals salvatges.
·
Escriure el que poden fer
diferents animals.
VOCABULARI
·
Animals salvatges: Dolphin, bat, crocodile, parrot…
·
Parts del cos dels
animals: feathers, jaws, claws…
ESTRUCTURES
·
It can run a lot.
·
Can it fly?
·
It’s colour is yellow.
·
It’s got claws.
·
Start like this.
UNITAT 5: AT THE SHOP
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·
Cantar dues cançons.
·
Dir els numeros de l’1 al 100.
·
Demanar per algun objecte a una botiga.
b)
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura:
·
Llegir una història.
·
Llegir i identificar les
paraules per joguines petites.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·
Reconèixer paraules per
joguines petites (marbles, balloons,
figures…)
·
Escoltar una història.
·
Escoltar i intentar entendre
parts d’una conversació.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura:
·
Escriure les paraules
per joguines petites i material escolar.
·
Escriure les paraules per
formes geomètriques.
·
Escriure sumes.
VOCABULARI
·
Joguines petites: Marbles, balloons, key rings…
·
Material escolar: Sharpeners, rubbers, stickers…
·
Formes geomètriques: Square, circle, triangle…
·
Diners: pound, p(pence), money, buy…
ESTRUCTURES
·
Can I have your pencil, please?
·
Yes, here you are.
·
Can you see a triangle?
·
Yes, I can.
·
How much is it?
·
Can she buy a pencil for me?
UNITAT 6: LUNCHTIME
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·
Cantar dues cançons.
·
Recitar rimes.
·
Preguntar i expresar opinions.
·
Representar una història.
b)
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura:
·
Llegir una història.
·
Llegir i identificar les
paraules pels aliments i grups d’aliments.
·
Llegir i reconèixer aliments
amb la seva descripció.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·
Reconèixer paraules per
aliments (cheese, tuna, chicken…) i
grups d’aliments (meat, dairy, cereal,
vegetables…).
·
Escoltar una història.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura:
·
Escriure les paraules per
aliments i grups d’aliments.
VOCABULARI
·
Aliments: Sardines,
tomatoes, sausages, rice…
·
Grups d’aliments: Fruit, fish, vegetables…
ESTRUCTURES
·
Do you like cheese?
·
I don’t like vegetables.
·
What is it?
·
It is a cereal.
UNITAT 7: AT THE FAIR
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·
Cantar una cançó
·
Recitar rimes.
·
Expressar emocions.
·
Representar una historia.
b)
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura:
·
Llegir una història.
·
Llegir i identificar les
paraules per sentiments i emocions.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·
Escoltar I reconeixer
instruments musicals i paraules per sentiments.
·
Escoltar una història.
·
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura:
·
Escriure les paraules
per sentiments i insturments musicals.
VOCABULARI
·
Sentiments i emocions: Sad, cross, scared, sleepy…
·
Insturments musicals: Flute, violin, xylophone…
ESTRUCTURES
·
Are you happy?
·
I feel tired.
·
What can you hear?
·
Is it a loud sound?
·
A strong beat.
·
Pass it on.
UNITAT 8: AT HOME
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·
Cantar dues cançons.
·
Parlar del que faig al cap de setmana.
·
Representar una història.
b)
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura:
·
Llegir una història.
·
Llegir i identificar les
paraules per activitats interiors i accions amb aigua.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·
Escoltar i reconèixer
parts d’una conversa.
·
Escoltar una història.
·
Reconèixer paraules per
activitats interiors i accions amb aigua.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura:
·
Escriure les paraules per activitats
interiors i accions amb aigua.
VOCABULARI
·
Activitats interiors: Watch TV
·
Accions amb aigua: Have a shower, clean my teeth, wash up, have
a bath.
ESTRUCTURES
·
What are you doing?
·
I’m watching TV.
·
How many times do you play on the computer.
·
How much water?
·
How many bottles?
UNITAT 9: AT THE POOL
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·
Cantar dues cançons.
·
Representar una història.
b)
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura:
·
Llegir una història.
·
Llegir i identificar les
paraules per activitats exteriors i jocs per nens.
·
Distingir entre pronom masculí
i femení: he’s/ she’s…
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·
Escoltar i relacionar parts
d’una conversa.
·
Escoltar una història.
·
Reconèixer paraules per
activitats exteriors i jocs de nens
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles - Pre-escriptura:
·
Escriure les paraules per activitats
exteriors i jocs de nens.
VOCABULARI
·
Activitats exteriors: Float, eat an ice-cream, swim…
·
Jocs per nens: Play leapfrog, play marbles, play with a
top.
ESTRUCTURES
·
What is he doing?
·
He’s eating an ice-cream.
·
I’m swimming.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada