Programacions Curs 2016/2017 per 3r de Primària
Aquí es troba una descripció de la programació del llibre, que faran els nens de 3r de primària aquest any a l'anglès extraescolar.
ENGLISH KIT 3: PROGRAMACIÓ DE CONTINGUTS
UNITAT STARTER: THE INCREDIBLE CLUB
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)
Comunicació oral
Participar en
interaccions orals:
·
Preguntar i respondre sobre infromació personal.
·
Fer una representació.
b)
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·
Llegir els ordinals i els
mesos de l’any.
·
Llegir preguntes per
informació personal.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·
Escoltar un diàleg sobre informació
personal.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·
Fer uns mots encreuats amb els
mesos de l’any.
VOCABULARI
·
Mesos de l’any: January, Febreuary, September…
ESTRUCTURES
·
When’s your birthday?
·
It’s on the twenty-third of October.
·
What’s your phone number?
·
What’s your surname?
·
How old are you?
UNITAT 1: HELLO, KIDS!
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·
Practicar la pronunciació /i/ i /ɒ/.
·
Parlar del que tens.
·
Preguntar i respondre on són les coses.
·
Representar una història.
·
Dir l’hora que és.
b)
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·
Llegir una història.
·
Llegir paraules per
objectes personals i paraules pel temps (hores).
·
Llegir i colocar objects a la
posició correcta.
·
Llegir un fullet sobre les
activitats a un club.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·
Reconèixer paraules per
objectes personals i temps.
·
Escoltar una història.
·
Escolta i escriure cognoms.
·
Escoltar i identificar llocs.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·
Escriure les paraules per objectes
personals.
·
Començar i acabar les frases
correctament.
·
Escriure sobre on són les
coses.
·
Escriure un fullet sobre un
club.
VOCABULARI
·
Objectes personals: Glasses, watch, umbrella, bag…
·
Prepositions: Behind, in front of, next to….
·
Expresions temporals: morning, evening, afternoon, night…
ESTRUCTURES
·
The glasses are next to the bag.
·
Where’s my umbrella?
·
What’s the time?
·
It’s seven o’clock.
UNITAT 2: SATURDAY MORNING
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·
Descriure la roba que porta algú.
·
Practicar pronunciació de la /ɜ:/ i /e/.
·
Representar una història.
·
Preguntar i respondre sobre un color.
·
Parlar sobre retrats.
b)
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·
Llegir una història.
·
Llegir les paraules per roba i
adjectius per descriure a les persones.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·
Reconèixer paraules per
roba i adjectius per descriure les persones.
·
Escoltar una història.
·
Escoltar una descripció sobre
la roba i colors.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·
Escriure les paraules per roba
i adjectius per descriure les persones.
·
Escriure sobre a qui pertany
algun objecte.
·
Escriure
frases amb les paraules and, but and too.
·
Escriure
una entrevista.
VOCABULARI
·
Roba: Belt, coat, gloves…
·
Conjuncions: And, but, too…
·
Adjectius per les
persones: rich, poor, serious…
ESTRUCTURES
·
What is she wearing?
·
She’s wearing trainers.
·
What coulour’s his jacket?
·
These are Molly’s shoes.
·
I think he is poor.
·
I haven’t got gloves.
UNITAT 3: CAMPING
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·
Preguntar i respondre sobre el que tens i no tens.
·
Representar una història.
·
Descriure música.
·
Practicar la pronunciació de /Ʊ/ i /ɔ:/
b)
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·
Llegir una història.
·
Llegir les paraules per
objectes d’acampada i adjectius per descriure música.
·
Llegir una postal.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·
Reconèixer les paraules per
obejctes d’acampada.
·
Escoltar una història.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·
Escriure les paraules per objectes
d’acampada i adjectius per descriure música.
·
Escriure sobre el que tens i
el que no tens.
VOCABULARI
·
Objectes d’acampada: Blanket, comb, mat, pillow…
·
Adjectius per la música:
High, low, fast, slow…
ESTRUCTURES
·
Have you got a torch?
·
Have you got any brothers?
·
Is the comb on the bed?
·
Are the towels under the table?
·
It’s fast and high.
·
I think it sounds like a hen.
·
I think cow’s music is slow and low.
UNITAT 4: LOOKING AT ANIMALS
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·
Parlar sobre els animals que tenen els companys.
·
Respresentar un història.
·
Descriure animals i insectes.
·
Practicar la pronunciació de /ӕ/ i /ʌ/.
b)
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·
Llegir una història.
·
Llegir les paraules per animals
i insectes.
·
Llegir informació sobre algun
animal.
·
Llegir descripcions
d’insectes.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·
Reconèixer les paraules per
animals i insectes.
·
Escoltar i reconèixer
els animals.
·
Escoltar una història.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·
Escriure les paraules per
animals i insectes.
·
Descriure els costums d’un
animal.
·
Fer una descripció utilitzant
adjectius.
VOCABULARI
·
Animals: Ant, lizard, tortoise, snail…
·
Insectes: Fly, bee, ladybird, dragonfly…
ESTRUCTURES
·
Has he got a lizard?
·
He/She hasn’t got a tortoise.
·
They are green and brown.
·
It’s got big wings.
·
Do you like guinea pigs?
UNITAT 5: AT THE SUPERMARKET
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·
Preguntar i respondre sobre gustos.
·
Representar una història.
·
Practicar la pronunciació dels so /ǝ/.
b)
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·
Llegir una història.
·
Llegir paraules per aliments i
parts de les plantes.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·
Reconèixer paraules per
aliments i parts de les plantes.
·
Escoltar i escriure preus.
·
Escoltar i apuntar els gustos
dels companys.
·
Escoltar una història.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·
Escriure les paraules per aliments
i parts de les plantes.
·
Utilitzar imperatius per
escriure instruccions.
·
Escriure una recepta.
VOCABULARI
·
Aliments: Broccoli, butter, cocoa…
·
Parts de les plantes: sea, deep, shallow, surface…
ESTRUCTURES
·
Does he like spinach?
·
Cut up the cheese.
·
Don’t cut your fingers.
·
How much is flour?
·
How much are strawberries?
UNITAT 6: OUR TOWN
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·
Preguntar i respondre sobre les característiques
d’una imatge.
·
Representar una història.
·
Practicar la pronunciació dels sons /a:/ i /u:/.
b)
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·
Llegir una història.
·
Llegir les paraules per llocs
a la ciutat i al camp.
·
Llegir descripcions de llocs.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·
Reconèixer paraules per llocs
a la ciutat i al camp.
·
Escoltar descripcions de
carrers i identificarlos.ç
·
Escoltar i respondre
preguntes.
·
Escoltar una història.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·
Fer descripcions de llocs.
·
Escriure les paraules per
llocs a la ciutat i al camp.
·
Utilitzar because en algunes frases.
·
Escriure un mapa personal.
VOCABULARI
·
Llocs a la ciutat: Bus station, car park, library, post office…
·
Llocs al camp: Path, bridge, river, picnic…
ESTRUCTURES
·
There’s a slide.
·
There are eight swings.
·
Where’s the shopping centre?
·
It’s next to the park.
·
Can you find the picnic area on the map?
·
Walk to the wood.
UNITAT 7: AT THE SPORTS CENTRE
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·
Preguntar i respondre sobre activitats.
·
Representar una història.
·
Practicar pronunciació dels sons /i:/ i /e:/.
b)
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·
Llegir una història.
·
Llegir les paraules per esports.
·
Llegir rètols i notícies.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·
Escoltar i entendre un horari.
·
Reconèixer paraules per
esports.
·
Escoltar una història.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·
Escriure les paraules per esports.
·
Escriure sobre les activitats
que fas.
·
Escriure descripcions dels
seguidors d’un equip de futbol.
VOCABULARI
·
Esports: Badminton, baseball, basketball, chess
·
Futbol: Wig, drum, flag…
ESTRUCTURES
·
Do you play chess?
·
Do you do judo?
·
Is there a tennis class on Monday?
·
No, there is a football class on.
·
Half of the fans have got scarves.
·
Three quarters of the fans are girls.
UNITAT 8: UNCLE BILL
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·
Parlar sobre les rutines diàries i circuit
elèctrics.
·
Practicar la pronunciació dels sons /ɔi/ i /ǝƱ/.
·
Representar una història.
b)
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·
Llegir una història.
·
Llegir les paraules per
rutines diàries i components elèctrics.
·
Llegir anuncis.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·
Escoltar una
entrevista.
·
Reconèixer paraules per
rutines diàries i components elèctrics.
·
Escoltar una història.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·
Escriure les paraules per rutines
diàries i components elèctrics.
·
Escriure sobre les rutines
diàries.
·
Utilitzar l’ordre correcte de
les paraules al fer preguntes.
·
Escriure un anunci.
VOCABULARI
·
Rutines: Get up, have breakfast, go to work, have
lunch…
·
Components elèctrics: Bulb, battery, wire, motor…
ESTRUCTURES
·
What time does he have breakfast?
·
He leaves work at nine o’clock.
·
Can you make
pizza?
·
Have you got an egg box?
·
Never touch plugs with wet hands
·
It’s got two batteries and a bulb.
UNITAT 9: CARNIVAL TIME
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·
Preguntar i respondre sobre on eres.
·
Practicar pronunciació dels sons /aƱ/ i /ai/.
·
Representar una història.
b)
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·
Llegir una història.
·
Llegir les paraules per
carnaval i les parts del cos.
·
Llegir un post a un blog.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·
Reconèixer les paraules per
carnaval i parts del cos.
·
Escoltar una història.
·
Escoltar i respondre
preguntes.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·
Escriure paraules per carnaval
i part del cos.
·
Esciure preguntes amb passat.
·
Utilitzar les estructures per
passat.
·
Escriure un post a un blog.
VOCABULARI
·
Carnaval: Clown, juggler, king, queen, princess…
·
Parts del cos: Neck, hip, shoulder, elbow…
ESTRUCTURES
·
I was a magician.
·
Were you at the carnival?
·
Was it good?
·
It was brilliant.
·
What do you think of this picture?
·
I think the arms are too long.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada