Programacions Curs 2016/2017 per 4t de Primària
Aquí es troba una descripció de la programació del llibre, que faran els nens de 4t de primària aquest any a l'anglès extraescolar.
ENGLISH KIT 4: PROGRAMACIÓ DE CONTINGUTs
UNITAT STARTER: THE INCREDIBLE CLUB
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)
Comunicació oral
Participar en
interaccions orals:
·
Preguntar i respondre sobre informació personal.
·
Fer una representació.
·
Parlar dels aniversaris i festes.
b)
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·
Llegir i entendre preguntes
sobre informació personal.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·
Reconèixer paraules per informació
personal.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·
Escriure sobre les festes i
aniversaris.
VOCABULARI
·
Nombres: one, thirty, seventy, a hundred
·
Mesos de l’any: January, February, September…
ESTRUCTURES
·
What’s your name?
·
How old is she?
·
What’s her phone number?
·
When’s his birthday?
UNITAT 1: AT THE ADVENTURE CAMP
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
e)
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·
Parlar sobre activitats exteriors.
·
Parlar sobre les activitats que vols o no vols fer.
·
Representar una història.
·
Especular sobre el temps.
·
Cantar una cançó sobre activitats en grup.
·
Practicar pronunciació de /s/+sons consonàntics.
f)
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·
Llegir una història.
·
Legir un e-mail.
·
Llegir sobre el cicle de
l’aigua i el temps.
g) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·
Escoltar una conversa sobre
activitats exteriors.
·
Escoltar una història.
·
Escoltar un diàleg i
reconèixer la infromació important.
h) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·
Escriure les paraules per
activitats exteriors i el temps.
·
Escriure diàlegs
proposant activitats per fer.
·
Utilitzar els adverbs of frequency
·
Redactar un e-mail.
VOCABULARI
·
Activitats exteriors: Play tennis, fish, waterski, sail, row…
·
El temps: Sunny, cloudy, raining…
·
Adverbs of frequency: never, sometimes, often.
usually…
ESTRUCTURES
·
I want to go fishing.
·
I don’t want to play tennis.
·
Let’s go swimming.
·
Can you waterski?
·
What’s the weather like in Barcelona?
·
What’s the temperature?
UNITAT 2: ART
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·
Parlar sobre on és la gent.
·
Representar una història.
·
Parlar sobre les rutines de la gent.
·
Descriure edificis.
·
Cantar una cançó sobre endressar després d’una
activitat.
·
Practicar pronunciació de la /ə/.
b)
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·
Llegir una història.
·
Llegir una entrevista.
·
Llegir sobre edificis alts.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·
Escoltar converses
sobre feina.
·
Escoltar una història.
·
Reconèixer paraules i
petites frases d’un diàleg.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·
Escriure les paraules per
feines, nombres i anys.
·
Escirure les hores.
·
Utilitzar like. love, and don’t like amb les
formes –ing.
VOCABULARI
·
Feines: Teacher, dancer, astronaut, artist.
·
Nombres i anys: one hundred, two hundred, thousand, 2019…
ESTRUCTURES
·
She gets up at half past eight.
·
What time do you get up?
·
What time does he have dinner?
·
Good idea!
·
That’s very early!
·
What a mess!
UNITAT 3: FEELING GREAT
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·
Representar una història.
·
Donar consells sobre la salut i enfermetats.
·
Parlar sobre el pols.
·
Cantar una cançó sobre la vida sana.
·
Practicar la pronunciació de /ʧ/ i /ʃ/.
b)
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·
Llegir una història.
·
Llegir un pòster.
·
Llegir sobre el pols.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·
Escoltar a gent parlar sobre
salut i enfermetats.
·
Escoltar una història.
·
Escoltar un diàleg sobre
aniversaris i regals.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·
Escriure les paraules per la
salut.
·
Escriure frases utilitzant la
puntuació correcta.
·
Escriure preguntes per
fer als amics.
VOCABULARI
·
Salut i enfermetats: An earache, a stomach ache, a cough, a cold.
·
Cor i ma: Heart, blood, fingers…
ESTRUCTURES
·
Can you help me?
·
You should go to the doctor’s.
·
You shouldn’t eat sweets.
·
If you feel hungry, eat an apple.
·
What’s the matter?
·
I’ve got a cold.
UNITAT 4: AT SCHOOL
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·
Parlar sobre les assignatures a l’escola.
·
Preguntar i respondre sobre el que se’ns dóna bé a
l’escola.
·
Parlar sobre l’antic Egipte.
·
Cantar una cancó sobre estudiar.
·
Representar una història.
·
Practicar la pronunciació de /Ɵ/ i /f/.
b)
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·
Llegir una història.
·
Llegir descripcions d’escoles.
·
Llegir sobre l’antic Egipte.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·
Escoltar a gent parlar sobre
assignatures de l’escola.
·
Escoltar una història.
·
Identificar els Déus i deesses
egipcies a partir d’una descripció.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·
Escriure les paraules que es
fan servir a l’escola.
·
Escriure preguntes per altres
persones.
·
Utilitzar all of, most of, some of…
·
Escriure una descripció.
VOCABULARI
·
Escola: Poster, P.E, Science, Spanish, History…
·
Antic Egipte: mummy, pyramid, god, pharaoh…
ESTRUCTURES
·
She was good at Science.
·
Was he good at Music?
·
He was terrible.
·
Most of the children are good at P.E.
·
Which subject do you prefer?
UNITAT 5: AT THE AQUARIUM
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·
Parlar sobre quantitats.
·
Representar una història.
·
Parlar del que hem fet o no al passat.
·
Parlar dels hàbitats dels peixos.
·
Practicar la pronunciació dels sons /aƱ/, /ei/,
/eǝ/.
b)
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·
Llegir una història.
·
Llegir un fullet.
·
Llegir sobre peixos.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·
Escoltar una conversa sobre
quantitats.
·
Escoltar una història.
·
Escoltar un diàleg sobre les
vacances.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·
Escriure les paraules per la
vida al mar.
·
Escriure frases i preguntes
sobre events del passat.
·
Escriure frases donant
informació (descripcions).
·
Redactar un fullet.
VOCABULARI
·
Vida al mar: water, shark, dolphin, shell…
·
Entorn aquàtic: sea,deep, shallow, surface…
ESTRUCTURES
·
I didn’t see a jellyfish.
·
She went to the beach.
·
How many sharks can you see?
·
What’s this fish?
·
It lives near salt water.
UNITAT 6: THE NEW COMPUTER
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·
Parlar del que necessites.
·
Representar una història.
·
Parlar del que la gent volia o no al passat.
·
Parlar de com et pots comunicar amb la gent.
·
Practicar la pronunciació dels sons /t/, /d/, and
/id/.
b)
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·
Llegir una història.
·
Llegir un blog.
·
Llegir diferents tipus de
missatges.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·
Escoltar a la gent parlar de
les seves necessitats.
·
Escoltar una història.
·
Escoltar un diàleg sobre el
cap de setmana.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·
Escriure les paraules per aparells
electrònics i tipus de missatges.
·
Escriure preguntes i respostes
en passat.
·
Utilitzar expresions
temporals.
·
Redactar un post a un blog.
VOCABULARI
·
Aparells electrònics: TV, radio, laptop, mouse…
·
Tipus de missatges: Mirror, smoke, flags, Morse…
ESTRUCTURES
·
He wanted the new computer.
·
She opened the window.
·
He stayed. She didn’t stay.
·
After the match I’m going home.
·
Are you sending a message with smoke?
·
Keep in touch.
UNITAT 7: ON THE FARM
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·
Parlar del que està fent la gent.
·
Parlar sobre plantes, el seu menjar i el seu
hàbitat.
·
Representar una història.
·
Practicar pronunciació dels sons /ǝƱ/ i /ӕ/.
b)
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·
Llegir una història.
·
Llegir un article.
·
Llegir sobre les plantes.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·
Escoltar el que està fent la
gent i el que tenen o no tenen.
·
Escoltar una història.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·
Escriure les paraules per la
granja.
·
Escriure frases utilitzant
noms contables i incontables.
·
Escriure frases utilitzant les
cometes.
·
Redactar un article.
VOCABULARI
·
Granja: Grass, water, goat, weeds…
·
Habitats: Hot, sunny,
dry, wet…
ESTRUCTURES
·
There’s some water.
·
There isn’t any cheese.
·
“There’s some milk over there. ”Molly said”.
·
She’s watering the peppers.
·
Tell me about sunflowers.
·
They grow in sunny places.
UNITAT 8: FAVOURITE ANIMALS
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·
Parlar sobre animals.
·
Comparar animals.
·
Parlar sobre diferents tipus d’abelles (en una
colònia).
·
Practicar la pronunciació dels sons /ǝ/.
·
Representar una història.
b)
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·
Llegir una història.
·
Llegir un qüestionari.
·
Llegir sobre plantes.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·
Escoltar una conversa sobre
animals.
·
Escoltar una història.
·
Escoltar i identificar animals
a partir de descripcions.
·
Escoltar un diàleg sobre una visita
al zoo.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·
Escriure les paraules per animals
i abelles.
·
Escriure frases utilitzant
comparatius i superlatius.
·
Utilitzar paraules per fer
preguntes.
·
Escriure un qüestionari.
VOCABULARI
·
Animals: Spider, elephant, kangaroo, polar bear…
·
Bees: Beehive, queen, worker, comb…
ESTRUCTURES
·
It’s bigger than the elephant.
·
The hippo is the biggest.
·
The lion is the hungriest.
·
It can fly. What is it?
UNITAT 9: AT THE BIKE TRACK
COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·
Utilitzar paraules per indicar direccions.
·
Parlar del que hem o no hem de fer.
·
Parlar sobre velocitat.
·
Practicar pronunciació dels sons /k/ i /s/.
·
Representar una història.
b)
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·
Llegir una història.
·
Llegir sobre velocitat.
c) Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·
Escoltar una conversa on
s’utilitzen direccions.
·
Escoltar un diàleg sobre el
que està permès o no.
·
Escoltar una història.
d) Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·
Escriure paraules per la
seguretat vial i la velocitat.
·
Redactar un diàleg sobre el
que he o no he de fer demanant permís.
·
Utilitzar les lletres
majúscules i els signes de puntuació.
VOCABULARI
·
Seguretat vial: traffic lights, sign, stop, zebra crossing,
helmet.
·
Velocitat: Car, cheetah, racing car, plane.
ESTRUCTURES
·
You must wear a helmet.
·
You musn’t use your phone in class.
·
Can I go and play?
·
How far do you travel?
·
How long does it take?
·
How fast can you travel?
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada