Programacions Curs 2016/2017 per 3r de Primària 
Aquí es troba una descripció de la programació del llibre, que faran els nens de 3r de primària aquest any a l'anglès extraescolar.
ENGLISH KIT 3: PROGRAMACIÓ DE CONTINGUTS
UNITAT STARTER: THE INCREDIBLE CLUB
            COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)    
Comunicació oral
Participar en
interaccions orals:
·       
Preguntar i respondre sobre infromació personal.
·       
Fer una representació.
b)    
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·       
Llegir els ordinals i els
mesos de l’any.
·       
Llegir preguntes per
informació personal.
c)      Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·       
Escoltar un diàleg sobre informació
personal.
d)     Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·       
Fer uns mots encreuats amb els
mesos de l’any.
VOCABULARI
·       
Mesos de l’any: January, Febreuary, September…
ESTRUCTURES
·       
When’s your birthday?
·       
It’s on the twenty-third of October.
·       
What’s your phone number?
·       
What’s your surname?
·       
How old are you?
UNITAT 1: HELLO, KIDS!
          COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)    
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·       
Practicar la pronunciació /i/ i /ɒ/.
·       
Parlar del que tens.
·       
Preguntar i respondre on són les coses.
·       
Representar una història.
·       
Dir l’hora que és.
b)    
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·       
Llegir una història.
·       
Llegir paraules per
objectes personals i paraules pel temps (hores).
·       
Llegir i colocar objects a la
posició correcta.
·       
Llegir un fullet sobre les
activitats a un club.
c)      Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·       
Reconèixer paraules per
objectes personals i temps.
·       
Escoltar una història.
·       
Escolta i escriure cognoms.
·       
Escoltar i identificar llocs.
d)     Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·       
Escriure les paraules per objectes
personals.
·       
Començar i acabar les frases
correctament.
·       
Escriure sobre on són les
coses.
·       
Escriure un fullet sobre un
club.
VOCABULARI
·       
Objectes personals: Glasses, watch, umbrella, bag…
·       
Prepositions: Behind, in front of, next to….
·       
Expresions temporals: morning, evening, afternoon, night…
ESTRUCTURES
·       
The glasses are next to the bag.
·       
Where’s my umbrella?
·       
What’s the time?
·       
It’s seven o’clock.
UNITAT 2: SATURDAY MORNING
          COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)    
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·       
Descriure la roba que porta algú.
·       
Practicar pronunciació de la /ɜ:/ i /e/.
·       
Representar una història.
·       
Preguntar i respondre sobre un color.
·       
Parlar sobre retrats.
b)    
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·       
Llegir una història.
·       
Llegir les paraules per roba i
adjectius per descriure a les persones.
c)      Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·       
Reconèixer paraules per
roba i adjectius per descriure les persones.
·       
Escoltar una història.
·       
Escoltar una descripció sobre
la roba i colors.
d)     Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·       
Escriure les paraules per roba
i adjectius per descriure les persones.
·       
Escriure sobre a qui pertany
algun objecte.
·       
Escriure
frases amb les paraules and, but and too.
·       
Escriure
una entrevista.
VOCABULARI
·       
Roba: Belt, coat, gloves…
·       
Conjuncions: And, but, too…
·       
Adjectius per les
persones: rich, poor, serious…
ESTRUCTURES
·       
What is she wearing?
·       
She’s wearing trainers.
·       
What coulour’s his jacket?
·       
These are Molly’s shoes.
·       
I think he is poor.
·       
I haven’t got gloves.
UNITAT 3: CAMPING
          COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)    
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·       
Preguntar i respondre sobre el que tens i no tens.
·       
Representar una història.
·       
Descriure música.
·       
Practicar la pronunciació de /Ʊ/ i /ɔ:/
b)    
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·       
Llegir una història.
·       
Llegir les paraules per
objectes d’acampada i adjectius per descriure música.
·       
Llegir una postal.
c)      Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·       
Reconèixer les paraules per
obejctes d’acampada.
·       
Escoltar una història.
d)     Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·       
Escriure les paraules per objectes
d’acampada i adjectius per descriure música.
·       
Escriure sobre el que tens i
el que no tens.
VOCABULARI
·       
Objectes d’acampada: Blanket, comb, mat, pillow…
·       
Adjectius per la música:
High, low, fast, slow…
ESTRUCTURES
·       
Have you got a torch?
·       
Have you got any brothers?
·       
Is the comb on the bed?
·       
Are the towels under the table?
·       
It’s fast and high.
·       
I think it sounds like a hen.
·       
I think cow’s music is slow and low.
UNITAT 4: LOOKING AT ANIMALS
          COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)    
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·       
Parlar sobre els animals que tenen els companys.
·       
Respresentar un història.
·       
Descriure animals i insectes.
·       
Practicar la pronunciació de /ӕ/ i /ʌ/.
b)    
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·       
Llegir una història.
·       
Llegir les paraules per animals
i insectes.
·       
Llegir informació sobre algun
animal.
·       
Llegir descripcions
d’insectes.
c)      Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·       
Reconèixer les paraules per
animals i insectes.
·       
Escoltar i reconèixer
els animals.
·       
Escoltar una història.
d)     Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·       
Escriure les paraules per
animals i insectes.
·       
Descriure els costums d’un
animal.
·       
Fer una descripció utilitzant
adjectius.
VOCABULARI
·       
Animals: Ant, lizard, tortoise, snail…
·       
Insectes: Fly, bee, ladybird, dragonfly…
ESTRUCTURES
·       
Has he got a lizard?
·       
He/She hasn’t got a tortoise.
·       
They are green and brown.
·       
It’s got big wings.
·       
Do you like guinea pigs?
UNITAT 5: AT THE SUPERMARKET
          COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)    
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·       
Preguntar i respondre sobre gustos.
·       
Representar una història.
·       
Practicar la pronunciació dels so /ǝ/.
b)    
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·       
Llegir una història.
·       
Llegir paraules per aliments i
parts de les plantes.
c)      Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·       
Reconèixer paraules per
aliments i parts de les plantes.
·       
Escoltar i escriure preus.
·       
Escoltar i apuntar els gustos
dels companys.
·       
Escoltar una història.
d)     Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·       
Escriure les paraules per aliments
i parts de les plantes.
·       
Utilitzar imperatius per
escriure instruccions.
·       
Escriure una recepta.
VOCABULARI
·       
Aliments: Broccoli, butter, cocoa…
·       
Parts de les plantes: sea, deep, shallow, surface…
ESTRUCTURES
·       
Does he like spinach?
·       
Cut up the cheese.
·       
Don’t cut your fingers.
·       
How much is flour?
·       
How much are strawberries?
UNITAT 6: OUR TOWN
          COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)    
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·       
Preguntar i respondre sobre les característiques
d’una imatge.
·       
Representar una història.
·       
Practicar la pronunciació dels sons /a:/ i /u:/.
b)    
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·       
Llegir una història.
·       
Llegir les paraules per llocs
a la ciutat i al camp.
·       
Llegir descripcions de llocs.
c)      Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·       
Reconèixer paraules per llocs
a la ciutat i al camp.
·       
Escoltar descripcions de
carrers i identificarlos.ç
·       
Escoltar i respondre
preguntes.
·       
Escoltar una història.
d)     Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·       
Fer descripcions de llocs.
·       
Escriure les paraules per
llocs a la ciutat i al camp.
·       
Utilitzar because en algunes frases.
·       
Escriure un mapa personal.
VOCABULARI
·       
Llocs a la ciutat: Bus station, car park, library, post office…
·       
Llocs al camp: Path, bridge, river, picnic…
ESTRUCTURES
·       
There’s a slide.
·       
There are eight swings.
·       
Where’s the shopping centre?
·       
It’s next to the park.
·       
Can you find the picnic area on the map?
·       
Walk to the wood.
UNITAT 7: AT THE SPORTS CENTRE
          COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)    
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·       
Preguntar i respondre sobre activitats.
·       
Representar una història.
·       
Practicar pronunciació dels sons /i:/ i /e:/.
b)    
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·       
Llegir una història.
·       
Llegir les paraules per esports.
·       
Llegir rètols i notícies.
c)      Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·       
Escoltar i entendre un horari.
·       
Reconèixer paraules per
esports.
·       
Escoltar una història.
d)     Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·       
Escriure les paraules per esports.
·       
Escriure sobre les activitats
que fas.
·       
Escriure descripcions dels
seguidors d’un equip de futbol.
VOCABULARI
·       
Esports: Badminton, baseball, basketball, chess
·       
Futbol: Wig, drum, flag…
ESTRUCTURES
·       
Do you play chess?
·       
Do you do judo?
·       
Is there a tennis class on Monday?
·       
No, there is a football class on.
·       
Half of the fans have got scarves.
·       
Three quarters of the fans are girls.
UNITAT 8: UNCLE BILL
          COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)    
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·       
Parlar sobre les rutines diàries i circuit
elèctrics.
·       
Practicar la pronunciació dels sons /ɔi/ i /ǝƱ/.
·       
Representar una història.
b)    
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·       
Llegir una història.
·       
Llegir les paraules per
rutines diàries i components elèctrics.
·       
Llegir anuncis.
c)      Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·       
Escoltar una
entrevista.
·       
Reconèixer paraules per
rutines diàries i  components elèctrics.
·       
Escoltar una història.
d)     Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·       
Escriure les paraules per rutines
diàries i components elèctrics.
·       
Escriure sobre les rutines
diàries.
·       
Utilitzar l’ordre correcte de
les paraules al fer preguntes.
·       
Escriure un anunci.
VOCABULARI
·       
Rutines: Get up, have breakfast, go to work, have
lunch…
·       
Components elèctrics: Bulb, battery, wire, motor…
ESTRUCTURES
·       
What time does he have breakfast?
·       
He leaves work at nine o’clock.
·       
Can you  make
pizza?
·       
Have you got an egg box?
·       
Never touch plugs with wet hands
·       
It’s got two batteries and a bulb.
UNITAT 9: CARNIVAL TIME
          COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)    
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·       
Preguntar i respondre sobre on eres.
·       
Practicar pronunciació dels sons /aƱ/ i /ai/.
·       
Representar una història.
b)    
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·       
Llegir una història.
·       
Llegir les paraules per
carnaval i les parts del cos.
·       
Llegir un post a un blog.
c)      Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·       
Reconèixer les paraules per
carnaval i parts del cos.
·       
Escoltar una història.
·       
Escoltar i respondre
preguntes.
d)     Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·       
Escriure paraules per carnaval
i part del cos.
·       
Esciure preguntes amb passat.
·       
Utilitzar les estructures per
passat.
·       
Escriure un post a un blog.
VOCABULARI
·       
Carnaval: Clown, juggler, king, queen, princess…
·       
Parts del cos: Neck, hip, shoulder, elbow…
ESTRUCTURES
·       
I was a magician.
·       
Were you at the carnival?
·       
Was it good?
·       
It was brilliant.
·       
What do you think of this picture?
·       
I think the arms are too long.
 
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada