WELL DONE 2: PROGRAMACIÓ DE CONTINGUTS
UNITAT 1: What’s this?
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§Participar en interaccions orals:
- Nomenant els objectes del material escolar.
a) Parlar i conversar
§Participar en interaccions orals:
- Nomenant els objectes del material escolar.
- Formulant i responent preguntes sobre els colors.
- Formulant i responent preguntes sobre què són i de què són fetes les coses.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’aula:
- Entenent una història amb recolzament visual.- Entenent i responent preguntes per identificar el material escolar.
c) Llegir i comprendre
§Ser capaç de llegir textos escrits:
- Seguint el text d’una història i d’una cançó.
d) Escriure
- Escriure noms del material escolar.
- Escriure els colors.
UNITAT 2: I’ve got a robot.
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
- Dient noms de joguines.
- Formulant i responent preguntes sobre les nostres joguines.
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
- Parlant de les formes.
- Comptant fins a 20.- Dient noms de joguines.
- Formulant i responent preguntes sobre les nostres joguines.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’aula:
- Reconeixent els noms de les joguines.
- Reconeixent els números del 11 al 20.
- Entenent una història amb recolzament visual.
c) Llegir i comprendre
- Ser capaç de llegir textos escrits
- Podent llegir -reconèixer paraules del material escolar.
- Seguint el text en una història i en una cançó.
d) Escriure
- Escriure el nom de les joguines.
UNITAT 3: Can you draw?
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
- Dient els noms dels animals.
- Dient els verbs que indiquen accions.
- Formulant i responent preguntes per identificar animals.
- Formulant i responent preguntes sobre habilitats animals i habilitats personals.
- Escriure el nom de les joguines.
UNITAT 3: Can you draw?
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
- Dient els noms dels animals.
- Dient els verbs que indiquen accions.
- Formulant i responent preguntes per identificar animals.
- Formulant i responent preguntes sobre habilitats animals i habilitats personals.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’aula:
- Reconeixent els noms dels animals.
- Reconeixent els verbs que indiquen accions.
- Entenent una història amb recolzament visual.
c) Llegir i comprendre
§ Ser capaç de llegir textos escrits:
- Podent llegir- reconèixer frases que descriuen habilitats animals.
- Seguint el text d’una història i d’ una cançó.
d) Escriure
- Escriure noms d’ animals.
UNITAT 4: Monster dance.
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
- Descrivint el cos humà fent servir I’ve got+adjectiu+part del cos.
- Formulant i responent preguntes sobre el cos.
- Donant i responent ordres per realitzar accions.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’aula:
- Reconeixent els noms de les parts del cos.
- Reconeixent instruccions.
- Reconeixent els adjectius de mida.
- Reconeixent els verbs dels cinc sentits.
- Entenent una història amb recolzament visual.
c) Llegir i comprendre
§ Ser capaç de llegir textos escrits:
- Podent llegir- reconèixer descripcions de coses.
- Seguint el text d’una història i d’ una cançó.
d) Escriure
- Escriure expressions adjectiu+part del cos.
UNITAT 5: This is my home
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
- Preguntant i responent a Where are you?
- Formulant i responent preguntes sobre on són els membres de la família.
- Responent preguntes sobre la família.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’aula:
- Reconeixent els noms de les habitacions d’ una casa.
- Reconeixent els noms de la família.
- Entenent una història amb recolzament visual.
c) Llegir i comprendre
§ Ser capaç de llegir textos escrits:
- Podent llegir -reconèixer els noms de les habitacions d’ una casa.
- Seguint el text d’una història i d’una cançó.
d) Escriure
- Escriure els noms de les habitacions d’una casa.
UNITAT 6: I like milk
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
- Parlant de gustos referits a menjar i beure.
- Formulant i responent preguntes sobre gustos en el menjar i beure.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’aula:
- Reconeixent els noms del menjar i del beure.
- Entenent els gustos referits al menjar.
- Entenent una història amb recolzament visual.
c) Llegir i comprendre
§ Ser capaç de llegir textos escrits:
- Podent llegir -reconèixer frases sobre gustos en menjar.
- Seguint el text en una història i en una cançó.
d) Escriure
- Escriure noms de menjars i beures.
UNITAT : Goodbye Bart!
OBJECTIUS DIDÀCTICS
a) Parlar i conversar
§ Participar en interaccions orals:
- Dient el vocabulari clau de Well Done! 2.
- Fer descripcions simples fent servir el vocabulari.
- Formulant i responent preguntes sobre el llenguatge emprat.
- Donant i realitzant instruccions senzilles.
b) Escoltar i comprendre
§ Poder entendre textos orals senzills dins del context de l’aula:
- Reconeixent el vocabulari emprat durant el curs.
- Entenent instruccions fetes servir durant el curs.
- Entenent una història amb recolzament visual.
c) Llegir i comprendre
§ Ser capaç de llegir textos escrits:
- Podent llegir-reconèixer frases amb el llenguatge emprat durant el curs.
- Seguint el text en una història i en una cançó.
d) Escriure
- Escriure paraules i frases amb el llenguatge emprat durant el curs.
FESTIVALS
Bonfire Night
- Reconèixer el vocabulari de Bonfire night.
Christmas
- Reconèixer el vocabulari de Christmas.
Easter
- Reconèixer el vocabulari d’Easter.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada