Programacions Curs 2016/2017 per 6è de Primària 
Aquí es troba una descripció de la programació del llibre, que faran els nens de 6è de primària aquest any a l'anglès extraescolar.
ENGLISH KIT 6: PROGRAMACIÓ DE CONTINGUTS
UNITAT STARTER: THE NATIONAL
CHALLENGE
            COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)    
Comunicació oral
Participar en
interaccions orals:
·       
Fer preguntes sobre els equips.
b)    
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·       
Llegir una història.
c)      Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·       
Escoltar una història.
·       
Conèixer els personatgs
de English Kit 6.
·       
Escoltar informació sobre els
equips.
d)     Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·       
Escriure un perfil sobre mi.
VOCABULARI
·       
Repàs general del vocabulari
anterior.
ESTRUCTURES
·       
Have you ever been in Barcelona?
·       
Yes, I have.
UNITAT 1: AT THE NATURE PARK
          COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)    
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·       
Practicar la pronunciació dels sons /eɪ/ i /e/.
·       
Descriure les dimensions d’un objecte.
·       
Fer una petita representació.
·       
Cantar una cançó sobre activitats exteriors.
·       
Parlar del que tenen els companys.
·       
Parlar sobre rius.
b)    
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·       
Llegir una història.
·       
Llegir un guió.
·       
Llegir una entrevista i una
crítica d’un llibre.
c)      Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·       
Escoltar una història.
·       
Reconèixer paraules i petites
frases dins la història.
·       
Escoltar un diàleg sobre la
seguretat a la muntanya.
·       
Escoltar i respondre
preguntes.
d)     Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles - Pre-escriptura
(Opcional):
·       
Completar un diàleg.
·       
Fer un mapa conceptual.
·       
Escriure sobre un llocs que
coneixes.
VOCABULARI
·       
Al parc natural: A steep hill, a high waterfall, a dark cave…
·       
Cursos del riu: Upper course, middle course, lower course…
·       
Vocabulari adicional: Shallow, runs fast, river bank…
ESTRUCTURES
·       
What do you usually do?
·       
What are you doing today?
·       
How high is the Mount Everest?
UNITAT 2: AT THE THEME PARK
          COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)    
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·       
Fer una petita representació.
·       
Parlar sobre les vacances.
·       
Practicar pronunciació dels sons /aʊ/ i /ɒ/.
·       
Fer recomanacions i repondre’n.
b)    
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·       
Llegir una història.
·       
Llegir un guió.
·       
Llegir un fullet per una
escapada.
·       
Llegir postals.
c)      Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·       
Escoltar una història.
·       
Reconèixer paraules i petites
frases dins la història.
·       
Escoltar un diàleg sobre el
Projecte Eden.
d)     Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·       
Completar un diàleg.
·       
Escriure una postal.
VOCABULARI
·       
Parc temàtic: A big wheel, a roller coaster, bumper cars…
·       
Gràfics: Pie chart, section, bar chart…
·       
Vocabulari adicional: Compare, data, per cent, percentage,
represent…
ESTRUCTURES
·       
Shall we go on the big wheel?
·       
Why don’t we go on the bouncy castle?
·       
How about going on the waterslide?
·       
Let’s have a toffee apple!
UNITAT 3: AT THE AIRPORT
          COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)    
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·       
Tenir una conversa per telèfon.
·       
Fer una petita representació.
·       
Parlar sobre experiencies personals.
·       
Cantar una cançó sobre viatjar.
·       
Parlar de perspectiva en dibuixos.
·       
Practicar la pronunciació de /dӡ/ i /ʧ /.
b)    
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·       
Llegir una història.
·       
Llegir un guió.
·       
Llegir un mite grec.
c)      Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·       
Escoltar una història.
·       
Reconèixer petites paraules i
frases dins de la història.
·       
Escoltar una conversa per la
ràdio sobre volar.
d)     Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·       
Completar un guió.
·       
Explicar una història
mitjançant un mapa.
VOCABULARI
·       
Aeroport: Check in your luggage, get your boarding
card, go through security…
·       
Art: Vanishing point, horizon, sight lines…
·       
Vocabulari adicional: Perspective, runway, dot, distance,
sandcastle…
ESTRUCTURES
·       
When did you go to India?
·       
I met a rock star last year.
·       
Can I speak to Amy, please?
·       
I’ll call back later.
UNITAT 4: AT THE WEATHER CENTRE
          COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)    
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·       
Parlar dels canvis al temps.
·       
Parlar d’experiències personals amb el temps.
·       
Cantar una cançó sobre una tempesta.
·       
Fer una petita representació.
·       
Practicar la pronunciació de /z/ i /s/.
b)    
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·       
Llegir una història.
·       
Llegir un guió.
·       
Llegir una pàgina web sobre
condicions extremes (temporals).
·       
Llegir alguns posts per
internet.
c)      Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·       
Escoltar una història.
·       
Reconèixer paraules i petites
frases dins de la història.
·       
Escoltar un informe sobre
condicions extremes (temporals).
d)     Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·       
Completar un guió.
·       
Escriure un informe sobre
condicions extremes (temporals).
VOCABULARI
·       
Temps: A blizzard, a heatwave, thunder and
lightning…
·       
Vocabulari adicional: Precipitation, air pressure, rays, angles…
ESTRUCTURES
·       
I was watching TV when the phone rang.
·       
He hurt his knee when he was climbing a tree.
·       
What happened when she was walking to school?
·       
What were they doing when the storm started?
·       
I think there’s going to be a storm.
·       
 
UNITAT 5: ON THE FILM SET
          COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)    
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·       
Parlar sobre películes.
·       
Cantar una cançó sobre un actor.
·       
Descriure la personalitat i aspecte d’alguna
persona.
·       
Fer una petita representació.
·       
Practicar la pronunciació dels so /eə/ i /ɑ:/.
b)    
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·       
Llegir una història.
·       
Llegir un guió.
·       
Llegir una crítica d’una
película.
c)      Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·       
Escoltar una història.
·       
Reconèixer paraules i petites
frases dins la història.
·       
Escoltar un qüestionari sobre
una pel·lícula.
d)     Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·       
Completar un guió.
·       
Escriure una crítica d’una
pel·lícula.
VOCABULARI
·       
Plató pel·lícula: Stuntman, bodyguard, camera operator, fan,
director…
·       
Pel·lícules: Projector, frame, subtitle, shoot a film…
ESTRUCTURES
·       
I’ll be at school this afternoon.
·       
Will they be in Rio in April?
·       
No, they won’t.
·       
Do you think people will live on the moon?
·       
What does he look like?
·       
He’s got a moustache.
UNITAT 6: AT THE CONCERT IN THE
PARK
          COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)    
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·       
Descriure una experiencia personal.
·       
Fer una petita representació.
·       
Parlar sobre shows.
·       
Cantar una cançó sobre sorolls de terror.
·       
Parlar sobre música jazz.
·       
Practicar la pronunciació dels sons /ɪ/ i /aɪ/.
b)    
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·       
Llegir una història.
·       
Llegir un guió.
·       
Llegir una entrevista a una
revista.
c)      Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·       
Escoltar una història.
·       
Reconèixer paraules i petites
frases dins la història.
d)     Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·       
Completar un diàleg.
VOCABULARI
·       
Concert: Drummer, guitarist, lead singer…
·       
Musica: Notes, saxophone, tune…
·       
Vocabulari adicional:
improvise, style, slaves…
ESTRUCTURES
·       
That must be right.
·       
She could be with her friends.
·       
They can’t be watching a film.
·       
She’s played in ten different countries.
UNITAT 7: AT THE SURVIVAL CAMP
          COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)    
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·       
Fer una petita representació.
·       
Preguntar sobre alguna cosa que has perdut.
·       
Parlar sobre el que t’agradaria fer.
·       
Cantar una cançó sobre viure a una illa deserta.
·       
Parlar sobre mètodes de supervivencia.
·       
Practicar pronunciació dels sons /s/ i /ʃ/.
b)    
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·       
Llegir una història.
·       
Llegir un guió.
·       
Llegir un qüestionari sobre
supervivencia.
·       
Llegir una entrada d’un diari.
c)      Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·       
Escoltar una història.
·       
Reconèixer paraules i petites
frases dins la història.
·       
Escoltar un diàleg.
d)     Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles - Pre-escriptura
(Opcional):
·       
Completar un guió.
·       
Escriure una entrada a un
diari.
VOCABULARI
·       
Supervivencia: Shelter, rucksack, fishing line…
·       
Animals: Fur, claws, skin, tongue…
ESTRUCTURES
·       
If he’s hungry, he’ll go fishing.
·       
If it rains, we won’t play football.
·       
What will we do if it rains?
·       
I can’t find the frying pan.
·       
I’ve lost my rope.
UNITAT 8: AT THE PLANETARIUM
          COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)    
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·       
Donar opinions.
·       
Practicar la pronunciació dels sons /eɪ/ i /æ/.
·       
Fer una petita representació.
·       
Parlar del que m’agradaria fer.
·       
Cantar una cançó sobre viatjar per l’espai.
·       
Parlar sobre els planetes.
b)    
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·       
Llegir una història.
·       
Llegir un guió.
·       
Llegir un fullet de vacances.
c)      Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·       
Escoltar una història.
·       
Reconèixer paraules i petites
frases dins la història.
·       
Escoltar un programa de ràdio
sobre l’espai exterior.
d)     Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·       
Completar un guió.
·       
Escriure sobre les vacances.
VOCABULARI
·       
Planetarium: Telescope, moon, alien, rocket, space…
·       
Planets: Mercury, Venus, Mars…
·       
Vocabulari adicional: Billions, orbit, diameter…
ESTRUCTURES
·       
What would you do if you saw someone famous?
·       
I’d say hello!
·       
If she had a lot of money, she’d go travelling.
UNITAT 9: AT THE MUSEUM
          COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)    
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·       
Preguntar i respondre per direccions.
·       
Practicar pronunciació dels sons /ɜ:/ i /ʌ/.
·       
Fer una petita representació.
·       
Parlar sobre visitar un museu.
·       
Cantar una cançó sobre una visita al museu.
b)    
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·       
Llegir una història.
·       
Llegir un guió.
·       
Llegir textos sobre museus.
c)      Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·       
Escoltar una història.
·       
Reconèixer paraules i petites
frases de la història.
·       
Escoltar un diàleg sobre un museu
de ciència.
d)     Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·       
Completar un guió.
·       
Escriure un text sobre un
lloc.
VOCABULARI
·       
Museu: Information, desk, ticket office…
·       
Formes geomètriques: Cube, cuboid, cylinder…
·       
Vocabulari adicional: three-dimensional, height, width, top…
ESTRUCTURES
·       
Where did the Romans live?
·       
How many Cds do you have?
·       
What colour is a panda?
·       
When was Einstein born?
·       
Who made the first film?
 
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada