Programacions Curs 2016/2017 per 5è de Primària 
Aquí es troba una descripció de la programació del llibre, que faran els nens de 5è de primària aquest any a l'anglès extraescolar.
ENGLISH KIT 5: PROGRAMACIÓ DE CONTINGUTS
UNITAT STARTER: THE INCREDIBLE TEAM
            COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)    
Comunicació oral
Participar en
interaccions orals:
·       
Practicar parlant del que t’agrada.
b)    
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·       
Llegir una història.
·       
Conèixer els personatges.
c)      Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·       
Escoltar una història.
d)     Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles - Pre-escriptura
(Opcional):
·       
Escriure sobre tu.
VOCABULARI
·       
Repàs general del vocabulari
anterior: activities, food, animals…
ESTRUCTURES
·       
I love playing football.
·       
Stop her!
·       
Too late.
UNITAT 1: AT THE LIBRARY
          COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)    
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·       
Practicar la pronunciació dels sons /u:/ i /Ʊ/.
·       
Fer recomanacions.
·       
Fer un diàleg parlant dels teus llibres preferits.
·       
Cantar una cancó sobre les vacances.
·       
Representar una història.
b)    
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·       
Llegir una història.
·       
Llegir un guió.
·       
Llegir una entrevista i una
crítica d’un llibre.
c)      Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·       
Escoltar una història.
·       
Reconèixer paraules i frases
concretes dins la història.
·       
Escoltar una crítica d’un
llibre i reconèixer la informació important.
d)     Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·       
Completar un guió.
·       
Escriure una crítica d’un llibre.
VOCABULARI
·       
Coses que llegim: Poster, notice, website, newspaper…
·       
Estils de lletres i
paraules: small letters, capital letters,
thin lines, thick lines…
·       
Vocabulari adicional: concept map, information, fact, main…
ESTRUCTURES
·       
There was a poster
·       
There wasn’t an ecyclopedia.
·       
Were there any penguins?
·       
Shall we look in the atlas?
·       
Let’s chech in the dictionary.
·       
What does ‘equator’ mean?
UNITAT 2: AT THE DIG
          COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)    
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·       
Descriure els objectes d’un museu.
·       
Practicar pronunciació dels sons /ɒ/ i /ɔ:/.
·       
Representar una història.
·       
Practicar un diàleg mitjançant una petita
representació parlant de les películes de dinosaures.
·       
Cantar una cançó sobre les habilitats.
b)    
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·       
Llegir una història.
·       
Llegir un guió.
·       
Llegir un cartell/pòster.
c)      Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·       
Escoltar un diàleg sobre
películes i reconèixer la infromació important.
·       
Escoltar una història.
·       
Reconèixer paraules i petites
frases dins la història.
d)     Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·       
Completar un diàleg.
·       
Fer una fitxa d’informació
sobre un dinosaure.
VOCABULARI
·       
Objectes i estris de
cuina: Cup, saucer, plate, mug…
·       
Animals: Deer, bull, goat,mammoth…
·       
Preposicions per llocs:
Behind, next to, in front of, between…
·       
Vocabulari adicional: Stone age, cave, cave painting…
ESTRUCTURES
·       
I couldn’t swim when I was four.
·       
Could she write when she was four?
·       
No, she couldn’t.
·       
What’s it like?
·       
How old is it?
·       
What can you see in this picture?
UNITAT 3: AT THE CASTLE
          COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)    
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·       
Donar i seguir indicacions (direcció).
·       
Representar una història.
·       
Practicar la pronunciació de /aƱ/ i /ǝƱ/.
·       
Fer un diàleg parlant de visitar un
castell.
b)    
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·       
Llegir una història.
·       
Llegir un guió.
·       
Llegir un fullet i un mapa
conceptual.
c)      Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·       
Escoltar una història.
·       
Reconèixer petites paraules i
frases dins de la història.
·       
Escoltar un diàleg i
reconèixer la informació important.
d)     Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·       
Completar un guió.
·       
Escriure un fullet de
promoció.
VOCABULARI
·       
Llocs a la ciutat: Museum, theatre, hotel, hospital…
·       
Paraules matemàtiques: ten, plus, minus, equals…
ESTRUCTURES
·       
I played tennis.
·       
Did you write a letter?
·       
It’s on the right.
·       
Go straight ahead.
·       
Take the second right.
·       
Excuse, where’s the castle, please?
UNITAT 4: AT THE MUSEUM
          COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)    
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·       
Preguntar per coses educadament.
·       
Fer una petita representació.
·       
Practicar la pronunciació de /ɑ:/ i /ʌ/.
b)    
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·       
Llegir una història.
·       
Llegir un guió.
·       
Llegir les instruccions d’un
qüestionari.
c)      Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·       
Escoltar una història.
·       
Reconèixer paraules i petites
frases dins de la història.
·       
Escoltar un diàleg i
reconèixer la informació important.
d)     Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·       
Completar un guió.
·       
Fer una descripció d’alguna
cosa que has fet.
VOCABULARI
·       
Estris de feina: Drawing pins, stapler, string, glue…
·       
Invents: Car, zip, jeans, mobile phone.
ESTRUCTURES
·       
Where did he go?
·       
What time did they arrive?
·       
Who did she play with?
·       
How many ice creams did you eat?
·       
When was the fridge invented?
UNITAT 5: AT THE THEATRE
          COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)    
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·       
Parlar sobre les obligacions.
·       
Fer una petita representació.
·       
Practicar la pronunciació dels so /i/ i /i:/.
·       
Fer un diàleg parlant de personatges de películes.
·       
Cantar una cançó sobre divertir-se quan fa sol.
b)    
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·       
Llegir una història.
·       
Llegir un guió.
·       
Llegir un programa de teatre.
c)      Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·       
Escoltar una història.
·       
Reconèixer paraules i petites
frases dins la història.
·       
Escoltar un diàleg i quedar-se
amb la informació important.
d)     Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·       
Completar un guió.
·       
Escriure un programa de
teatre.
VOCABULARI
·       
Feines domèstiques: Do the washing up, make the dinner, clean
the windows…
·       
Instruments musicals: Guitar, violin, fkute, trumpet…
ESTRUCTURES
·       
Can you pass me the tape, please?
·       
Can I borrow your glue, please?
·       
Sorry I haven’t got any.
·       
Yes, here you are.
·       
Who invented the zip?
·       
When was the fridge invented?
UNITAT 6: AT THE RESTAURANT
          COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)    
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·       
Representar una història.
·       
Practicar la pronunciació dels sons /æ/ i /ʌ/.
·       
Fer un diàleg sobre festes gastronòmiques.
b)    
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·       
Llegir una història.
·       
Llegir un guió.
·       
Llegir un article d’una
revista i una descripció de menjar preferit.
c)      Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·       
Escoltar una història.
·       
Reconèixer paraules i petites
frases de la història.
·       
Escoltar un diàleg i quedar-se
amb la información important.
d)     Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·       
Completar un guió.
·       
Fer una descripció sobre el
meu menjar preferit.
VOCABULARI
·       
Aliments: Baked potato, apple pie, lamb stew, roast
beef…
·       
Nutrients: Fat, starch, fibre, sugar…
ESTRUCTURES
·       
He eats too much.
·       
He’s got enough apples.
·       
How many bananas has he need?
·       
What would you like?
·       
Can I have some ice cream, please?
UNITAT 7: AT THE ANIMAL RESCUE
CENTRE
          COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)    
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·       
Descriure animals
·       
Representar una història.
·       
Practicar pronunciació dels sons /ɜ:/ i /ɔ:/.
·       
Fer un diàleg sobre l’adopció d’animals.
·       
Cantar una cançó sobre una festa.
b)    
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·       
Llegir una història.
·       
Llegir un guió.
·       
Llegir un anunci.
c)      Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·       
Escoltar una història.
·       
Reconèixer petites frases dins
la història.
·       
Escoltar un diàleg i
reconèixer la información important.
d)     Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·       
Completar un guió.
·       
Escriure sobre els animals.
VOCABULARI
·       
Animals del bosc: Mouse, fox, blackbird, caterpillar…
·       
Funcions a la cadena
alimentària: Producers, consumers,
herbivores, carnivores…
ESTRUCTURES
·       
I’m going to have a sandwich.
·       
She isn’t going to do her homework.
·       
It eats worms and roots.
·       
It lives in gardens and woods.
·       
Let’s start with leaves and stems.
·       
Go up one level.
UNITAT 8: ON BELL STREET
          COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)    
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·       
Parlar del que vols ser de gran.
·       
Practicar la pronunciació dels sons /ɪ/ i /aɪ/.
·       
Fer una representació.
·       
Fer un diàleg parlant sobre feines.
·       
Cantar una cançó sobre feines.
b)    
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·       
Llegir una història.
·       
Llegir un guió.
·       
Llegir un qüestionari i
diverses cartes.
c)      Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·       
Escoltar una història.
·       
Reconèixer paraules i petites
frases dins la història.
·       
Escoltar un diàleg i quedar-se
amb la información important.
d)     Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·       
Completar un guió.
·       
Escriure una carta.
VOCABULARI
·       
Feines: Builder, cleaner, secretary, cook…
·       
Polígons: Triangles, quadrilaterals, square,
pentagons…
·       
Vocabulari adicional: straight, side, equal, angle…
ESTRUCTURES
·       
Did the children find Firefighter Patch?
·       
Were the Red Wolves at the fire station?
·       
What do you want to be when you grow up?
·       
I want to be a doctor.
·       
This pattern is made of…
UNITAT 9: AT THE ADVENTURE SPORTS
CENTRE
          COMPETÈNCIES DIDÀCTIQUES
a)    
Comunicació
oral
Participar en interaccions orals:
·       
Fer un debat i comparar esports.
·       
Practicar pronunciació dels sons /eɪ/ i /ɑ:/.
·       
Fer una representació.
·       
Fer un diàleg parlant de les estrelles dels esports.
b)    
Comprensió lectora
Lectura de paraules
i frases senzilles – Pre-lectura (Opcional):
·       
Llegir una història.
·       
Llegir un guió.
·       
Llegir un article d’una
revista i una entrada a un diari.
c)      Comprensió oral
Poder entendre textos orals senzills dins del context
de l’ aula:
·       
Escoltar una història.
·       
Reconèixer paraules i petites
frases dins la història.
·       
Escoltar un diàleg sobre les
estrelles dels esports i quedar-se amb la informació important.
d)     Expressió escrita
Escriptura de paraules i frases senzilles -
Pre-escriptura (Opcional):
·       
Completar un guió.
·       
Escriure una entrada per un
diari.
VOCABULARI
·       
Esports d’aventura: skiing, go-karting, mountain biking, horse
riding…
·       
Escala de Beaufort
(vent): Leaf, branch, tile…
·       
Vocabulari adicional: break off, fall off, blow off, fall over…
·       
Adjectius: difficult, exciting, boring, strange…
ESTRUCTURES
·       
I’ve played basketball.
·       
I’ve never played badminton.
·       
Has she ever eaten duck?
·       
I think skiing is the most expensive sport.
·       
The smoke is going sideways.
·       
It looks impossible to walk here.
·       
I think the leaves are moving.
·       
I think the wind is force.
 
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada